De pupjes van Gelya en Bodyguard zijn gisteren geboren!

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 19-10-2009 23:30

meiske schreef:
Akasha schreef:@ Meiske Ik zou ook wel graag eerst eens een voorstelling willen lezen in het daarvoor bestemde hoekje.

@ Voica Mensen is menselijk hé :D .
Ge schrijft op uw website da alles weg is, dus niks eertste voorstelen.
Ik heb u een bericht gestuurt voor te vragen ene reukje maar heb nie antwoort gekreegen
Ik denk dat iedere fokker graag heeft dat je eerst eens gaat kennis maken met de pups en met de fokker zelf... ouderdieren enz.

Of zelfs dat de fokker al best tevreden is met een leuk mailtje waarin je jezelf beschrijft en situatie waarin je leeft enz... wat je verwacht van een hondje enz.

Nu ja eerlijk gezegd, ik vind je antwoorden hier niet altijd even gepast en vriendelijk en moest ik fokker zou ik me daar wel aan storen.

Ik hoop dat je volledige antwoorden toch iets meer gepast zullen zijn.

Nog veel plezier en succes met de zoektocht naar een pupje.
Afbeelding

meiske
Berichten: 8
Lid geworden op: 15-03-2009 17:25

Bericht door meiske » 22-10-2009 06:41

Voica schreef:
meiske schreef:
Akasha schreef:@ Meiske Ik zou ook wel graag eerst eens een voorstelling willen lezen in het daarvoor bestemde hoekje.

@ Voica Mensen is menselijk hé :D .
Ge schrijft op uw website da alles weg is, dus niks eertste voorstelen.
Ik heb u een bericht gestuurt voor te vragen ene reukje maar heb nie antwoort gekreegen
Ik denk dat iedere fokker graag heeft dat je eerst eens gaat kennis maken met de pups en met de fokker zelf... ouderdieren enz.

Of zelfs dat de fokker al best tevreden is met een leuk mailtje waarin je jezelf beschrijft en situatie waarin je leeft enz... wat je verwacht van een hondje enz.

Nu ja eerlijk gezegd, ik vind je antwoorden hier niet altijd even gepast en vriendelijk en moest ik fokker zou ik me daar wel aan storen.

Ik hoop dat je volledige antwoorden toch iets meer gepast zullen zijn.

Nog veel plezier en succes met de zoektocht naar een pupje.
Wat bedoelt ge met mijn voledig antwoort gepast. Laggen met hoe ik spreek! :evil:

Gij zijt foker? Ik vint geen website van U?
Als er nie pups meer zijn dan zal ik toch niet gaan mailen zekers :roll:
Daarom ik doe bericht naar die akasa maar gij babelt in die zijn plaats. Bnet gij ook Akasa? kant dien niet zelf antwoorten?

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 22-10-2009 13:00

Als je echt een pup wilt,kan je beter verschillende kennels contacteren.Of op Google eens kijken.

Er zijn geen pups meer voorhanden,zo simpel is het :?

.Je kan je opgeven voor een eventueel volgend nestje enz..,

Het doel van deze topic is op een leuke manier foto's van het nestje laten zien.En nu zijn we echt wel off topic.

meiske
Berichten: 8
Lid geworden op: 15-03-2009 17:25

Bericht door meiske » 24-10-2009 17:49

Ja waar kan ik mij dan opgeven voor een volgent nesje?
Ik zie toch nie veel leuke foto's van nesjes hier se

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 24-10-2009 18:13

meiske schreef:Ja waar kan ik mij dan opgeven voor een volgent nesje?
Ik zie toch nie veel leuke foto's van nesjes hier se
als het u hier niet aanstaat waarom dan zo een drama maken
ga op de site van de club en klik op fokkers dan kunt ge kiezen
welke fokker en waar
of typ gewoon op google zwitserse witte herders in dan vind ge er meer dan genoeg
dit is bij deze dan geklaart he wil hier niets meer over horen moet fijn blijven
gezellig praten en gedachten uitwisselen meer niet
vriendelijke groeten
Afbeelding

Plaats reactie