Maya, the social one !

Plaats reactie
pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Maya, the social one !

Bericht door pazzuzzu » 24-11-2011 13:09

Inventief dat ze is ; da heeft gene naam !
Al jaar en dag is ‘r een kleine opening in de draad tussen onze tuin en die van m’n buurman (lees : huurbaas).
Je kan het ongetwijfeld al raden zeker ??
Ja, ja deze week is ze al een paar keer op bezoek geweest bij de buren.
Ze heeft het gevonden om haar kop door die kleine opening te steken en de rest van de draad gewoon naar omhoog te duwen.
Onze Kane & Nikki kennen die opening ook maar zijn niet zo sociaal ingesteld om de buren te gaan bezoeken.
Nu, de reden voor haar gedrag ? ‘r Liggen afgevallen appels te rotten (lees appelmoes) & blijkbaar eet ze dat graag, en hoe meer moes hoe liever.
Dus ligt onze tuin nu vol mee half-rotte, half-opgegeten appels, ik kan m’n lol nie op :x :x :x
Toen deze week onze buurman het in de smiezen kreeg is hij naar haar toegestapt en kreeg hij likjes ; vermoedelijk uit dankbaarheid voor het “lekkere” fruit. Ze was zo enthousiast dat ze zelfs bij hem in huis is binnengegaan en het ganse huisgezin een goeiedag is gaan zeggen. Iedereen kreeg immers likjes. Daarna is ze terug naar buiten gespurt en terug onder de draad door naar onze tuin verkast.
Geef toe, qua sociaal gedrag kan dit tellen, niet ??

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 24-11-2011 16:09

Aaaaaaaaaaaaaaaah, sé... nog een t'bewijs dat een witje wel sociaaaaaal kan zijn; :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 24-11-2011 17:10

zeker weten, al zijn 'r wel uitzonderingen.
Onze Kane bvb : mister asocial number one.
Zou het kunnen dat Witte reu's 'r iets gevoeliger voor zijn dan de teven of beeld ik me dat in ? Ons Nikki is immers ook heel sociaal, die zou zelfs de veldmuizen ne goeiendag gaan zeggen :roll:

Plaats reactie