Vachtverzorging

Plaats reactie
Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Vachtverzorging

Bericht door Linsay » 29-03-2010 10:40

Hallo,

Voor degene met een langstok zwitserke :D
Welke borstels gebruiken jullie?
Hoeveel keer moeten ze geborsteld worden?
Is een bezoek aan het trimsalon nodig?

groetjes

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Re: Vachtverzorging

Bericht door gotcha » 31-03-2010 07:25

Linsay schreef:Hallo,

Voor degene met een langstok zwitserke :D
Welke borstels gebruiken jullie?
Hoeveel keer moeten ze geborsteld worden?
Is een bezoek aan het trimsalon nodig?

groetjes
Ik voel me aangesproken :lol:

èèn keer per jaar wordt Gotcha naar een lieve hondenkapster gedaan,ze mag haar nagels knippen maar zeker niet haar staart :lol: Daar wordt ze gewassen,gedroogt en goed geborsteld.Daarna staat ze er wel fluffig bij hoor.èèn baasje blijft er bij,dat was de afspraak :twisted: ik betaal ong.45 euro.
Natuurlijk als je wilt gaan showen zullen er andere moeten antwoorden hoe dit het beste moet.

Als ze echt door omstandigheden heel vuil(k..k) is gaat ze de hier het bad in. :wink:

We borstelen Gotcha èèn keer in de week,ik heb niet direct een foto van een goede borstel.Want in het begin gebruikte wij de verkeerde.
Als we zien dat er knoopjes komen borstelen we dat plekje extra of als het te erg is tussen de pootjes(broek)knippen we het weg.

als ze klein was geraakte haar flochkes aan de oren aleens in de knoop,doordat spelende honden er veel in hapten.Soms moest ik dat wat wegknippen.Nu ze groot is durven ze dat niet meer te doen :lol: :lol: :lol:

Dat is onze persoonlijke vachtverzorging voor Gotcha. :wink:

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Re: Vachtverzorging

Bericht door Linsay » 31-03-2010 08:11

gotcha schreef:
Linsay schreef:Hallo,

Voor degene met een langstok zwitserke :D
Welke borstels gebruiken jullie?
Hoeveel keer moeten ze geborsteld worden?
Is een bezoek aan het trimsalon nodig?

groetjes
Ik voel me aangesproken :lol:

èèn keer per jaar wordt Gotcha naar een lieve hondenkapster gedaan,ze mag haar nagels knippen maar zeker niet haar staart :lol: Daar wordt ze gewassen,gedroogt en goed geborsteld.Daarna staat ze er wel fluffig bij hoor.èèn baasje blijft er bij,dat was de afspraak :twisted: ik betaal ong.45 euro.
Natuurlijk als je wilt gaan showen zullen er andere moeten antwoorden hoe dit het beste moet.

Als ze echt door omstandigheden heel vuil(k..k) is gaat ze de hier het bad in. :wink:

We borstelen Gotcha èèn keer in de week,ik heb niet direct een foto van een goede borstel.Want in het begin gebruikte wij de verkeerde.
Als we zien dat er knoopjes komen borstelen we dat plekje extra of als het te erg is tussen de pootjes(broek)knippen we het weg.

als ze klein was geraakte haar flochkes aan de oren aleens in de knoop,doordat spelende honden er veel in hapten.Soms moest ik dat wat wegknippen.Nu ze groot is durven ze dat niet meer te doen :lol: :lol: :lol:

Dat is onze persoonlijke vachtverzorging voor Gotcha. :wink:
Hey,

Ik had zo wat hetzelfde in gedachten, 1 x naar de trimster. Het beste dan na de winterperiode?
Zodat de wintervacht er goed uit is? Ik zal haar eens vragen welke borstel het beste is.
Ik had toch gedacht dat ik ze meer ging moeten borstelen :o Het zijn dan toch geen zulke klittenbollen ^^
Nuja, de ene zal daar wel rapper last van hebben dan de andere waarschijnlijk. bedankt voor je reactie

groetjes

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 31-03-2010 12:19

Wij doen het in de maand mei :wink:

Afbeelding



Afbeelding

Kijk eens hoe wit 8) na mijn welnessbeurt :wink:

Plaats reactie