uitwerpselen eten

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 28-01-2010 17:37

voila se,dat noem ik nu eens proper opgelost :wink:

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 24-11-2011 12:48

Opgelost ? Was het maar. Nu begint ons Maya ermee. :x :x :x
Nikki is ‘r dan wel mee gestopt maar Maya eet nu gewoon gans de hof leeg ; Nochtans geven wij die voldoende eten zunne ! :roll:
Alles wat ze vindt blijkt eetbaar. Een paar voorbeeldjes ? Ytong, Argex korrels,
takjes, blaadjes, gras (liefst het afgereden, rottend gras dat ik achter in de tuin op een hoop gooi) & vooral kaka ! Shit, lot’s of shit !
Dus hebben we de tuin dan maar weer afgesloten tot ook die fase bij haar achter de rug is.
De dierenartse heeft ons ook vers ananas sap aangeraden maar ze heeft ons ook een vloeistof meegegeven dat we onder haar voeding moeten mengen (10 ml / 20 kg gewicht / maaltijd) en dit kan misschien ook soelaas brengen. Is niet helemaal zeker want ‘r zijn honden waarbij het werkt maar ‘r zijn ook stijfkoppen waarbij het geen zier zou aanslaan.
Affijn we proberen éh.
“k Ben wel zo stom geweest om te vergeten vragen hoe dat middel noemt. :oops: :oops: :oops:
Ik vraag het haar nog wel via mail & zal het hier dan ook posten.
In elk geval : indien het niet zou aanslaan dan stappen we over op vers ananas sap.
(komt volgende week toch in reclame bij de Lidl) :wink:
Lang leve de blender ; oftewel : can you bled it !! :lol: :lol: :lol:

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 24-11-2011 13:11

Je kan ook een eierkoek geven dat doe ik hier en eten geen poep
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 24-11-2011 15:00

Alvast bedankt voor de tip. Voor mij is het een nieuw gegeven ; ik had hier nog nooit van gehoord.
Ik ga al eerst het middel proberen dat m'n dierenarts heeft meegegeven & als dat niet wil werken kan dit ook ies overwegen. ze zullen het in ieder geval liever lusten dan ananas. :twisted:
Nu, niet dat een eierkoek een berg suiker bevat maar ik probeer het voor m'n lievelingen zoveel mogelijk te vermeiden. Ananas bevat ook suiker maar dat zijn vruchtensuikers en per definitie minder schadelijk.
Nu wil ik ook niet heiliger zijn dan de paus, zunne. Ze krijgen af en toe wel eens iets heel kleins dat ook suikerhoudend is maar zoals ik reeds zei, zo beperkt mogelijk.

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 24-11-2011 16:54

pazzuzzu schreef:Alvast bedankt voor de tip. Voor mij is het een nieuw gegeven ; ik had hier nog nooit van gehoord.
Ik ga al eerst het middel proberen dat m'n dierenarts heeft meegegeven & als dat niet wil werken kan dit ook ies overwegen. ze zullen het in ieder geval liever lusten dan ananas. :twisted:
Nu, niet dat een eierkoek een berg suiker bevat maar ik probeer het voor m'n lievelingen zoveel mogelijk te vermeiden. Ananas bevat ook suiker maar dat zijn vruchtensuikers en per definitie minder schadelijk.
Nu wil ik ook niet heiliger zijn dan de paus, zunne. Ze krijgen af en toe wel eens iets heel kleins dat ook suikerhoudend is maar zoals ik reeds zei, zo beperkt mogelijk.

Dat krijgen ze enkel als ze dat doen
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 24-11-2011 17:06

dus blijkbaar gaat het kaka-eten er dus nooit volledig uit ? :shock:
Ons Nikki heeft dit immers nooit meer gedaan.

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 24-11-2011 21:33

Nee maar er zit gelukkig een hele lange tijd tussen Olandra heeft het gelukkig al een hele lang tijd niet meer gedaan en Wakita heeft nog helemaal niet gedaan
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

Plaats reactie