Ushi laten sterilliseren?

Heb je vragen of medische weetjes, plaats ze dan hier.
pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 06-07-2011 18:17

Dat hangt ‘r een beetje vanaf waar je gaat wandelen. Kom jij, op je wandeling, ook andere honden tegen ? Zo, ja zou ik je toch aanraden haar een paar weken (tijd van loopsheid) aan de leiband houden.
Maar indien ze anders niet wegloopt zal ze dat nu ook niet doen.

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 06-07-2011 23:25

pazzuzzu schreef:Dat hangt ‘r een beetje vanaf waar je gaat wandelen. Kom jij, op je wandeling, ook andere honden tegen ? Zo, ja zou ik je toch aanraden haar een paar weken (tijd van loopsheid) aan de leiband houden.
Maar indien ze anders niet wegloopt zal ze dat nu ook niet doen.
Ok, dat was alles wat ik moest weten. Als er een andere hond komt, dan lijn ik haar gewoon aan he :lol: Ze is zoooo lief eh, als ze loops is... Nog ff genieten

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 07-07-2011 15:02

that's the magic word : genieten ! :D :D :D

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 07-07-2011 19:06

Ushi is net zwaar in ruzie gevallen met de opvang teef hier.
Echt zwaar... Heb ze uit elkaar moeten halen. Straks eens zien welke schade er is. Maar op een witte hond zie je dat gauw, dus ik denk dat ushi ongedeerd is. Dit heeft ze nog nooit gedaan... Heeft dit ook met haar loopsheid te maken?

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

Bericht door Tanja » 07-07-2011 21:19

dat hangt ook van hond tot hond af net als bij mensen zijn sommige teven sneller op hun tenen getrapt als ze loops zijn :lol:
Afbeelding
Groetjes Tanja

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 08-07-2011 09:28

Tanja schreef:dat hangt ook van hond tot hond af net als bij mensen zijn sommige teven sneller op hun tenen getrapt als ze loops zijn :lol:
Zis wel wat kattiger (cool he voor een hond) dan anders, naar de andere honden toe. Ik heb ook niet gezien wie het gevecht gestart heeft... En waarover het ging. Ze hadden al eens een meningsverschil die 2 en dat ging over een stok. De schade aan de honden is gelukkig beperkt gebleven. Maar nu is Ushi volledig van de groep afgezonderd, de trut. :lol:
Ik hoor eens bij de gt en bij de dierenarts. Als sterillisatie haar verdraagzamer maakt, dan ga ik er voor. Altijd gedacht dat Ushi een allemansvriendinnetje was, maar dat blijkt dus niet zo. En ik ben eigenlijk wel enorm in haar teleurgesteld...

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

ze is ook nog jong he en net als bij mensen maken honden ook

Bericht door Tanja » 09-07-2011 18:54

Linsay schreef:
Tanja schreef:dat hangt ook van hond tot hond af net als bij mensen zijn sommige teven sneller op hun tenen getrapt als ze loops zijn :lol:
Zis wel wat kattiger (cool he voor een hond) dan anders, naar de andere honden toe. Ik heb ook niet gezien wie het gevecht gestart heeft... En waarover het ging. Ze hadden al eens een meningsverschil die 2 en dat ging over een stok. De schade aan de honden is gelukkig beperkt gebleven. Maar nu is Ushi volledig van de groep afgezonderd, de trut. :lol:
Ik hoor eens bij de gt en bij de dierenarts. Als sterillisatie haar verdraagzamer maakt, dan ga ik er voor. Altijd gedacht dat Ushi een allemansvriendinnetje was, maar dat blijkt dus niet zo. En ik ben eigenlijk wel enorm in haar teleurgesteld...
kan ook de pubertijd zijn want ze is nog jong he. maar idd als ze alleen zo reageerd als ze loops is is sterilisatie misschien toch de beste optie in jullie geval dan, ook met de opvanghondjes
Afbeelding
Groetjes Tanja

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Re: ze is ook nog jong he en net als bij mensen maken honden

Bericht door Linsay » 10-07-2011 14:42

Tanja schreef:
Linsay schreef:
Tanja schreef:dat hangt ook van hond tot hond af net als bij mensen zijn sommige teven sneller op hun tenen getrapt als ze loops zijn :lol:
Zis wel wat kattiger (cool he voor een hond) dan anders, naar de andere honden toe. Ik heb ook niet gezien wie het gevecht gestart heeft... En waarover het ging. Ze hadden al eens een meningsverschil die 2 en dat ging over een stok. De schade aan de honden is gelukkig beperkt gebleven. Maar nu is Ushi volledig van de groep afgezonderd, de trut. :lol:
Ik hoor eens bij de gt en bij de dierenarts. Als sterillisatie haar verdraagzamer maakt, dan ga ik er voor. Altijd gedacht dat Ushi een allemansvriendinnetje was, maar dat blijkt dus niet zo. En ik ben eigenlijk wel enorm in haar teleurgesteld...
kan ook de pubertijd zijn want ze is nog jong he. maar idd als ze alleen zo reageerd als ze loops is is sterilisatie misschien toch de beste optie in jullie geval dan, ook met de opvanghondjes
Ik ga het doen denk ik (aleh nu nog niet he) Als ik haar nu zie (die laatste paar dagen) dan heb ik er echt genoeg van! Ze komt bij de andere honden met haar haar recht. Zis zo vervelend... Een echte bitch, haha.

Plaats reactie