Ushi heeft een gigantische knobbel!! :cry:

Heb je vragen of medische weetjes, plaats ze dan hier.
gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 27-08-2010 07:20

van sommige knabbeltjes,koekjes enz.;;heeft gotcha ook last.ze hebben nogal gevoelige darmen :wink:
Wij crossen ook hoor,naar de dierenkliniek 24/24 beschikbaar.Alleen spijtig dat ze geen huisbezoek doen.

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 27-08-2010 08:02

gotcha schreef:van sommige knabbeltjes,koekjes enz.;;heeft gotcha ook last.ze hebben nogal gevoelige darmen :wink:
Wij crossen ook hoor,naar de dierenkliniek 24/24 beschikbaar.Alleen spijtig dat ze geen huisbezoek doen.
Nu heb ik haar niks gegeven hoor! Hoe lief ze ook keek.
Vanochtend weer heeeelemaal onze kleine meid terug.
Blij en kwispelen en beginnen eten en drinken.
Wel nog platte kak, maar das misschien nog overschot van gisteren.
Hopelijk is ze morgen terug fit, want dan moet ze een testje doen om over te mogen naar de b-klas.

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 27-08-2010 08:26

Ahja, en Thijs heeft ook aan die nieuwe dierenarts eens gevraagd over de knobbel.
Moest het echt niet weggaan dan gaan ze er een staaltje van naart labo sturen.
Maar ze denkt ook aan een insectenbeet...

astrid
Berichten: 62
Lid geworden op: 13-07-2010 16:25

Bericht door astrid » 27-08-2010 17:36

Fijn dat de kleine meid weer aan de betere hand is.

Als je ooit weer eens zonder Ushi weg gaat mag je haar altijd bij ons brengen voor haar eigen prive vakantie.

Misschien heb ik het mis maar is deze dierenarts waar Thijs is geweest toch beter dan je eerste dierenarts?
Groetjes Astrid.

Afbeelding

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 29-08-2010 20:33

astrid schreef:Fijn dat de kleine meid weer aan de betere hand is.

Als je ooit weer eens zonder Ushi weg gaat mag je haar altijd bij ons brengen voor haar eigen prive vakantie.

Misschien heb ik het mis maar is deze dierenarts waar Thijs is geweest toch beter dan je eerste dierenarts?
Hey astrid, ik denk dat Ushi het GEWELDIG zou vinden om bij jou te logeren voor ff :P
Maar euh... Het is bijna 500km rijden... :roll:
Idd de tweede dierenarts (vroeger lesgever van me) is veel beter dan die vorige. Ushi is gewogen geweest en van kop tot teen onderzocht geweest. En dit was de eerste keer!

astrid
Berichten: 62
Lid geworden op: 13-07-2010 16:25

Bericht door astrid » 29-08-2010 21:32

Linsay schreef:Hey astrid, ik denk dat Ushi het GEWELDIG zou vinden om bij jou te logeren voor ff :P
Maar euh... Het is bijna 500km rijden... :roll:
Ushi haar vakantie is danwel een hele luxe :lol: maar als de nood ooit hoog is weet je waar je haar kunt brengen,
Idd de tweede dierenarts (vroeger lesgever van me) is veel beter dan die vorige. Ushi is gewogen geweest en van kop tot teen onderzocht geweest. En dit was de eerste keer!
Wel fijn dat deze dierenarts zijn werk gewoon doet wat eigenlijk elke dierenarts moet doen.
Groetjes Astrid.

Afbeelding

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 29-08-2010 21:35

astrid schreef:
Linsay schreef:Hey astrid, ik denk dat Ushi het GEWELDIG zou vinden om bij jou te logeren voor ff :P
Maar euh... Het is bijna 500km rijden... :roll:
Ushi haar vakantie is danwel een hele luxe :lol: maar als de nood ooit hoog is weet je waar je haar kunt brengen,
Idd de tweede dierenarts (vroeger lesgever van me) is veel beter dan die vorige. Ushi is gewogen geweest en van kop tot teen onderzocht geweest. En dit was de eerste keer!
Wel fijn dat deze dierenarts zijn werk gewoon doet wat eigenlijk elke dierenarts moet doen.
Ja inderdaad. Nuja die vorige dierenarts is de vader van iemand dat ik goed ken. Wat alles natuurlijk wat moeilijker maakt he. :?

astrid
Berichten: 62
Lid geworden op: 13-07-2010 16:25

Bericht door astrid » 29-08-2010 21:39

Linsay schreef:Ja inderdaad. Nuja die vorige dierenarts is de vader van iemand dat ik goed ken. Wat alles natuurlijk wat moeilijker maakt he. :?
Snap het, maar ik maak wel onderscheid tussen zakelijk en prive en als ik vind dat ik zakelijk (verzorging,nawerk) beter uit ben met de honden bij een andere dierenarts stap ik zo over immers betaal ik de rekening tenslotte.
Groetjes Astrid.

Afbeelding

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 29-08-2010 22:00

astrid schreef:
Linsay schreef:Ja inderdaad. Nuja die vorige dierenarts is de vader van iemand dat ik goed ken. Wat alles natuurlijk wat moeilijker maakt he. :?
Snap het, maar ik maak wel onderscheid tussen zakelijk en prive en als ik vind dat ik zakelijk (verzorging,nawerk) beter uit ben met de honden bij een andere dierenarts stap ik zo over immers betaal ik de rekening tenslotte.
Tuurlijk! We gaan ook helemaal niet meer naar de vorige hoor. Dat is al beslist :wink: ik moet kunnen rekenen op mijn dierenarts.
Als er iets echt serieus is (zoals ik hem zei via de telefoon) dan verwacht ik ook niet dat ik pas 5uur later kan komen eh?! aleh... Tegen dan is het misschien al te laat!

Plaats reactie