even stoom aflaten

Plaats reactie
monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

even stoom aflaten

Bericht door monica » 18-08-2011 15:23

waarom moeten mensen elkaar altijd zo kwetsen ?aanvaard de mensen zoals ze zijn en probeer ze niet te veranderen,daarom hou ik zo van mijn honden kunnen vele mensen nog wat van leren die houden steeds van u ben je niet mooi heb je fouten ben je niet perfect ze houden altijd van u zien u altijd even graag en zijn trouw,en dat allemaal voor een bakje eten een borstelbeurt en wat wandelingen en vriendschap als de mensen nu zo eens waren he??????????
Afbeelding

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 19-08-2011 06:42

Ach Mikske ; de mensen zullen het nooit leren, de geschiedenis heeft dat al meermaals bewezen.
Het enige dat je kunt doen is met diegene omgaan waarvan je vindt dat ze wel nog iets 'menselijks' in zich dragen.
Op dat vlak wordt ik jaar na jaar associaler en houdt me veel liever op met mijn honden ; want zoals je reeds vermelde die zijn tenminste oprecht & eerlijk (wel een beke opportunistisch, maar daar kan ik mee leven ;-) ).

btw : ik heb hier nog een grote 'keukenrol' voor jou klaar staan.

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 19-08-2011 14:44

Ach meis schei er over uit wat ik al niet heb mee gemaakt mensen die je misbruiken mensen die over je roddelen ik wordt er niet goed van tegenwoordig bekijken ze het maar ik heb me gezin die ik veel belang rijker vindt me meisjes en hele goede vrienden
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

Akasha
Berichten: 262
Lid geworden op: 14-12-2008 10:47

Bericht door Akasha » 19-08-2011 21:23

Op dat vlak wordt ik jaar na jaar associaler en houdt me veel liever op met mijn honden ; want zoals je reeds vermelde die zijn tenminste oprecht & eerlijk
Ken er hier nog zo één :wink: .

manonadams
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-07-2011 18:49

Bericht door manonadams » 20-08-2011 20:01

Goh, wat herkenbaar allemaal. Dacht al dat het aan mij lag. Mensen zijn en blijven soms rare wezens die totaal niet te volgen zijn. Ze zeggen a om vervolgens b te doen...Geef mij mijn witje maar he.
Hoewel er ook mensen zijn in mijn omgeving die mij voor gek verklaren met mijn hond. Nou...ze doen dr best maar!
Vermaak me prima tussen mijn hondjes. Ben mn beste vriendin kwijtgeraakt omdat ze vond dat ik te veel tijd besteedde aan Blizzard en te weinig aan haar. Was zeker van mening dat een pup zichzelf opvoedt...
Blizzard is nu vijf maanden oud en twee maanden geleden verbrak mijn toen nog beste vriendin onze vriendschap. Aan één kant doet dat zeer. We kenden elkaar al jaren en onze jongste kinderen zijn even oud. Maar goed, zo leer je de mensen kennen. Kom haar nog dagelijks tegen op het dorp, maar ze kijkt me niet eens meer aan. Pech...en de zoveelste bevestiging voor mij dat ik liever met mijn witje te doen heb!!!
If it's wrong to love my dog, i don't want to be right

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 20-08-2011 21:16

manonadams schreef:Goh, wat herkenbaar allemaal. Dacht al dat het aan mij lag. Mensen zijn en blijven soms rare wezens die totaal niet te volgen zijn. Ze zeggen a om vervolgens b te doen...Geef mij mijn witje maar he.
Hoewel er ook mensen zijn in mijn omgeving die mij voor gek verklaren met mijn hond. Nou...ze doen dr best maar!
Vermaak me prima tussen mijn hondjes. Ben mn beste vriendin kwijtgeraakt omdat ze vond dat ik te veel tijd besteedde aan Blizzard en te weinig aan haar. Was zeker van mening dat een pup zichzelf opvoedt...
Blizzard is nu vijf maanden oud en twee maanden geleden verbrak mijn toen nog beste vriendin onze vriendschap. Aan één kant doet dat zeer. We kenden elkaar al jaren en onze jongste kinderen zijn even oud. Maar goed, zo leer je de mensen kennen. Kom haar nog dagelijks tegen op het dorp, maar ze kijkt me niet eens meer aan. Pech...en de zoveelste bevestiging voor mij dat ik liever met mijn witje te doen heb!!!

Ach Manon je heb mijn en Frieda
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

manonadams
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-07-2011 18:49

Bericht door manonadams » 20-08-2011 22:52

hahaha....ja, dat is zeker waar en dat waardeer ik ook zeer. Frieda zie ik iedere week met speuren, met haar twee witjes.
En ik vind Frieda ook zo'n enorm lief en geweldig mens. Weet ze hoor, heb ik haar al eens gezegd :-)

Liefs van mij!
If it's wrong to love my dog, i don't want to be right

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 20-08-2011 23:04

manonadams schreef:hahaha....ja, dat is zeker waar en dat waardeer ik ook zeer. Frieda zie ik iedere week met speuren, met haar twee witjes.
En ik vind Frieda ook zo'n enorm lief en geweldig mens. Weet ze hoor, heb ik haar al eens gezegd :-)

Liefs van mij!

Is zeker een lief en een geweldig mens met de hart op de juiste plaats
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

Plaats reactie