keelia is onze roedel komen versterken

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

keelia is onze roedel komen versterken

Bericht door monica » 05-08-2011 08:24

hoi allemaal
van gisteren hebben we een pup erbij keelia of vivote dogs (keelia wil zeggen witte schoonheid)
door de perfekte zorg van fokker jennifer hebben we er een vrolijke pup bij in het nest droeg ze een geel halsbandje
het is een heel aktieve pup wat ik graag heb,zeer ondernemend en van niets of niemand bang,alleen gisteren verschoot ze even we gingen wandelen en er kwam een motto naast ons door en toen trok ze even opzij maar herstelde dadelijkwe zijn al op bezoek geweest bij rouby ons tanja haar pup dat vond ze geweldig
verder is ze de beste maatjes met haar grootmoeder xzena daar gaat ze altijd troost zoeken als er iets is gebeurd
onze fear de grommelpot tja ne man he (sorry voor de manne op het forum)die heeft het niet zo voor pups als ze groter zijn dan is het natuurlijk wa anders zeker als het een teefje is he,hij negeert haar een beetje en als ze iets te fel word tegen hem komt er zo een grommel van heel diep en ze bergijpt dan dat ze hem moet gerust laten en dan maar weer naar oma xzena voor te zeggen hebt ge dat gehoord
de eerste nacht heeft ze goed geslapen zonder jammeren geen poepje of geen plasje van 23 uur gisteren avond tot 6 uur deze morgen(goed he)
het is een flinke meid waar we nog veel plezier gaan aan hebben
foto's zullen iets later komen want ik heb geen camera :oops: en ons tanja die is op weekeind in reggy geel(dus onze rouby is nu ook het hele weekeind hier voor te spelen met keelia
later meer info en foto's :lol:
Afbeelding

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 05-08-2011 14:25

Wat leuk zo kleine pup erbij ,maar wel foto,s :wink:
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

Akasha
Berichten: 262
Lid geworden op: 14-12-2008 10:47

Bericht door Akasha » 05-08-2011 14:26

Van harte gefeliciteerd, Monique. Leuk om te lezen dat er bij jou ook een pup bij gekomen is :) .

Muraco
Berichten: 49
Lid geworden op: 15-05-2011 12:31

Bericht door Muraco » 05-08-2011 17:25

Hey wat leuk, gefeliciteerd!
Kwam je om die reden al zo vaak op bezoek bij de pups dan?
Groetjes Diana en een poot van Mike

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 05-08-2011 17:38

Muraco schreef:Hey wat leuk, gefeliciteerd!
Kwam je om die reden al zo vaak op bezoek bij de pups dan?
neen toch niet ik kwam gewon graag naar de pups kijken is altijd voor mij een hobby geweest en ik mis het nog steeds zo die kleine dreumussen te zien opgroeien en allerlij dingen leren
Afbeelding

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 05-08-2011 19:15

Muraco schreef:Hey wat leuk, gefeliciteerd!
Kwam je om die reden al zo vaak op bezoek bij de pups dan?
Neen hoor dat is helemaal niet de reden;

Ik heb een bewuste keuze gemaakt om Vaya ( Hyun het witte beverhof) , op 15 december 2008 , op te halen met de nadruk er op dat ik er in de toekomst een nestje mee wilde, dat ik eigenlijk wou gaan fokken maar op de hele juiste manier. Ik heb gevraagd aan Monique om mij overal zoveel mogelijk wegwijs te maken op het gebied van het ras en op gebied van Fokken.

Ik heb altijd , elke moment wanneer dan ook de nodige steun gehad ! En dat apprecieer ik enorm. Monique is er altijd geweest voor Vaya en mij (en ook voor haar ander pups), elke test, de dekking ... Monique is er steeds bij geweest. Eigenlijk mocht ze van mij ook bij de geboorte aanwezig zijn, maar ergens ben ik blij dat ik alles alleen gedaan heb samen met Vaya gewoon in een oase van rust en de emotionele band tussen ons tweetjes.

Monique, heeft me ook hierin begeleid en geholpen al was het via pc, telefoon enz...

Ik probeer echt van begin af aan alles te doen zoals het hoort, de opvoeding, de testen, de shows, de bloedlijnen uitzoeken, de dekking, de bevalling, de pups enz... of dat gelukt is zoals ik het wil; tot hier toe wel hoor! zeker en vast.

Daarnaast heb ik eigenlijk ook veel hulp van vrienden, vrienden die ook dag en dag uit met hondjes bezig zijn ook zij hebben me in alle momenten gesteund ook al kreeg ik soms heel veel over mijn kop uit gegoten.

Ik wist dat Monique , graag ooit de fakkel een beetje wou doorgeven , maar dat ze enorm het fokken en alles er rond mist. Het was zo ie zo mijn belofte toen Vaya nog pup was, als er hier ooit pupjes komen ben jij de eerste die op mijn lijst staan, gewoon uit respect alleen al.

Daarmee, Keelia.
Afbeelding

Muraco
Berichten: 49
Lid geworden op: 15-05-2011 12:31

Bericht door Muraco » 05-08-2011 20:45

Super als dat zo kan gaan!
Groetjes Diana en een poot van Mike

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 05-08-2011 21:23

Wat mooi een echte vriendin
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 06-08-2011 21:21

Prachtig gezegd jennifer 8) 8)

@monique

O wat keileuk,veel gelukwensen met jullie pupje keelia.En wat zie ik er naar uit om de vele pupselbelevenissen te lezen :wink:

Foto's die komen er zeker, dat weet ik al
:wink:

Lia Borneman
Berichten: 123
Lid geworden op: 30-01-2009 19:35

Bericht door Lia Borneman » 07-08-2011 20:13

Monique,
Van Harte gefeliciteerd met je nieuw witje, het kan ook niet anders dat je er graag een kleine bij wilde hebben.
En dan met een mooie naam "Keelia"
Heel veel plezier hiermee,
Groetjes,
Ben en Lia, en een knuffel van Luna.

Plaats reactie