strand

Plaats reactie
manonadams
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-07-2011 18:49

strand

Bericht door manonadams » 04-08-2011 17:07

Vanmiddag met mn vriendin, haar zoontje en drie honden naar het strand geweest, samen met mijn zoontje en Blizzard.
Ook mijn vriendin heeft een Witje, hij is twee weken jonger dan Blizzard. En jee, wat hebben die honden gedold op het strand zeg. Het was laag water, dus het hele zootje ging er als een speer doorheen.
Wat zagen die witjes eruit zeg....Thuisgekomen Blizzard afgespoeld met de tuinslang, dat was hard nodig. Had hem wel afgedroogd zo goed en zo kwaad als het ging, maar kon niet voorkomen dat hij zich in de keuken, die ik vanochtend helemaal had uitgesopt, ging uitschudden..... :twisted:
Ach ja, kleinigheidje blijf je houden! De honden hebben genoten en wij ook!
Groetjes, Manon
If it's wrong to love my dog, i don't want to be right

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 05-08-2011 06:53

Dat zal wel heel leuk geweest zijn,had hij geen last van het zeewater?

En kuisen,zal iedere dag een hobby worden :lol: Onze dweil,stofzuiger wil al in staking gaan :wink:

manonadams
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-07-2011 18:49

Bericht door manonadams » 05-08-2011 09:27

Nee, hij heeft geen last gehad van het zeewater. Let er wel op dat hij het niet drinkt. Ook zijn huid heeft niet gereageerd op het zeewater.
Vanmiddag gaan we weer. Laat ze maar lekker ff dollen!
En je raadt het nooit...vanmorgen tijdens het dweilen een hoektand gevonden van Blizzard. Zag bij mijn andere hond wat bloed in haar nek, maar ja, ze waren aan het stoeien geweest. Had al zoiets van "zal wel een tand van Blizz wezen" en prompt vond ik die! Nu langs de juwelier, laat ik er een hangertje voor aan mijn ketting van maken!

Tja..poetsen...Met drie honden en drie kinderen kun je bezig blijven. Geeft niet, zolang we allemaal nog plezier hebben is het prima!
If it's wrong to love my dog, i don't want to be right

Plaats reactie