Kamaya is ter plekke !!

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 06-11-2011 13:15

Voica schreef:Hoi Bart,

Hopelijk is alles snel beter.

Jammer dat van haar Heup, ik hoop dat je snel de resultaten weet.
En alsjeblief hou mij daar gerust van op de hoogte.
Zal ik zeker doen. Ik heb nieuwe afspraak op 24/11.
Keep fingers crossed.

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 24-11-2011 12:22

Update van onderzoek naar gekraak in schouders en heupen van Maya.
Alez op het eerste zicht zou het allemaal nogal meevallen rond het gekraak van Maya haar gewrichten.
Ons dierenartse heeft haar uitgebreid nagekeken en vastgesteld dat haar heupen en schouders heel soepel zijn. Zij maakt zich sterk dat ‘r iets mis zou zijn. Zij beweerd dat indien ‘r een probleem met de gewrichten zou zijn dat ons Maya zou moeten manken, en dat doet ze helemaal niet.
Eerder integendeel ; ik let heel goed op als ik ’s avonds met de drie op de wei ga spelen en ons Maya loopt heel soepel en zefs gracieus voor haar leeftijd. Ik heb haar op nog geen enkel moment zien manken of enig teken van pijn gezien.
Zij steekt het euvel eerder op ongelijke groeifases. Ik heb wel een adres van een orthopedist meegekregen maar onze dierenartse heeft aangeraden een consultatie aan te vragen indien ons Maya ‘r echt wel last van zou ondervinden.
Dus ikke al een beke gerustgesteld en heel blij. :D :D :D
Ik zou ‘r niet mogen aan denken dat door zo’n stom incidentje de rest van Maya haar leven gehypothekeerd zou zijn.

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 24-11-2011 16:12

pazzuzzu schreef:Update van onderzoek naar gekraak in schouders en heupen van Maya.
Alez op het eerste zicht zou het allemaal nogal meevallen rond het gekraak van Maya haar gewrichten.
Ons dierenartse heeft haar uitgebreid nagekeken en vastgesteld dat haar heupen en schouders heel soepel zijn. Zij maakt zich sterk dat ‘r iets mis zou zijn. Zij beweerd dat indien ‘r een probleem met de gewrichten zou zijn dat ons Maya zou moeten manken, en dat doet ze helemaal niet.
Eerder integendeel ; ik let heel goed op als ik ’s avonds met de drie op de wei ga spelen en ons Maya loopt heel soepel en zefs gracieus voor haar leeftijd. Ik heb haar op nog geen enkel moment zien manken of enig teken van pijn gezien.
Zij steekt het euvel eerder op ongelijke groeifases. Ik heb wel een adres van een orthopedist meegekregen maar onze dierenartse heeft aangeraden een consultatie aan te vragen indien ons Maya ‘r echt wel last van zou ondervinden.
Dus ikke al een beke gerustgesteld en heel blij. :D :D :D
Ik zou ‘r niet mogen aan denken dat door zo’n stom incidentje de rest van Maya haar leven gehypothekeerd zou zijn.
PRIMA !!!! GOED NIEUWS.

Nu, als de pups 1 jaar zijn (net iets ouder) dan zal ik vragen of er een aantal mensen mee willen gaan om 'Heup, elleboog, schouder' foto's te laten nemen. Voor degene die het officieel willen doen, naar Sint hubertus dus... en degene die het gewoon willen weten.

Zo weet ik ook wat dit nestje verder gebracht heeft.
Afbeelding

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 24-11-2011 17:13

call me in. Geef maar een seintje als het zover is. Niet voor St. H. maar uit pure nieuwsgierigheid.

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 24-11-2011 18:27

dat is zeker een geruststelling :!: pazzuzu :wink:

Plaats reactie