Zondag 15 mei 2011 Adoptiedag dierenasiel Het Blauwe Kruis !

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 18-05-2011 07:35

pazzuzzu schreef:
gotcha schreef:Het antwoord laat ik aan Quincy over,kan je wel al zeggen dat er veel volk was en dat er toch positief gereageerd is op deze adoptiedag.Voor mij zijn de meiden dan geslaagd in hun eindproject.En mag hun diploma uitgereikt worden :lol:
'Also sprach' professor Gotcha ..... :twisted: :twisted: :twisted:
Ela gij,straks vlieg je in den hoek :lol: :lol: Het is mevrouw professorres Gotcha :D

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 19-05-2011 07:16

gotcha schreef:
pazzuzzu schreef:
gotcha schreef:Het antwoord laat ik aan Quincy over,kan je wel al zeggen dat er veel volk was en dat er toch positief gereageerd is op deze adoptiedag.Voor mij zijn de meiden dan geslaagd in hun eindproject.En mag hun diploma uitgereikt worden :lol:
'Also sprach' professor Gotcha ..... :twisted: :twisted: :twisted:
Ela gij,straks vlieg je in den hoek :lol: :lol: Het is mevrouw professorres Gotcha :D
Of meesteres Gotcha misschien ?? :twisted: :twisted: :twisted:

Whoehahaha !! ik zie de foto al voor me : witte herder met baasje , compleet in zwart leder met masker en al !!!

(toeme ! mijn fantasie slaat weer op hol) :oops: :oops: :oops:

Quinci'tje
Berichten: 123
Lid geworden op: 12-10-2009 17:17

Bericht door Quinci'tje » 24-05-2011 15:02

De adoptiedag is een groot succes geweest :D , er zijn in totaal 14dieren gedaopteed waarvan jammer genoeg eentje is terug gekomen omdat hij een bloempot had omgestampt :o .
In totaal hebben we zo'n 1200euro ingezameld voor het asiel. Dus zij waren zeer tevreden en wij trouwens ook want zoveel volk hadden we niet verwacht.

@gotcha: Bedankt om te komen!! :D

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 25-05-2011 07:30

Graag gedaan,tenslotte hebben wij ook een hèèl leuke zondagmiddag gehad.Tof gezelschap 8)

En dat het een succes is gebleken komt enkel de honden en katten die in het asiel zitten(zaten door jullie inzet :!: ) ten goede.En dat is hèèl belangrijk.

Het werk dat ze daar doen mag ook eens in the picture gezet worden,als ons hart al heel meelevend is, gewoon met een bezoek.Wat moet het dan voor hen zijn die er dagelijks mee geconfronteerd worden. :!:
En ze blijven maar komen,het stopt niet met een geplaatst dier.

Plaats reactie