Hulp gezocht bij eindproject: Adoptiedag 'Het Blauwe Kruis'

Plaats reactie
Quinci'tje
Berichten: 123
Lid geworden op: 12-10-2009 17:17

Hulp gezocht bij eindproject: Adoptiedag 'Het Blauwe Kruis'

Bericht door Quinci'tje » 30-03-2011 20:40

Ik ga mijn brief hier ook maar op plaatsen. Weet niet over er vrijwillgers tot in Wommelgem willen komen :) , maar we zijn ook nog altijd opzoek naar tombolaspulletjes.

Adoptiedag in dierenasiel ‘ Het Blauwe kruis’

Beste,

Laten we ons even voorstellen. Wij zijn Mieke, Veronique en Hannah en zitten in het zesde jaar dierenzorg in het Sint-Jozefinstituut te Geel. Ons eindwerk bestaat er in een project in groep uit te voeren. Hiervoor hebben wij gekozen om een Adoptiedag te organiseren in het Dierenasiel ‘Het Blauwe Kruis’ te Wommelgem.

Wanneer gaat deze dag door?
De Adoptiedag zal plaatsvinden op zondag 15 mei 2011 in het Dierenasiel ‘Het Blauwe Kruis’. Dit is gelegen in de Netelaarstraat 12, 2160 Wommelgem.

Wat houdt deze dag juist in?
Het is onze bedoeling om mensen een andere kijk op het asiel te geven. Want helaas zijn er nog vele die denken dat deze dieren in donkere hokken worden geplaatst, wat helemaal niet klopt.

Wij willen natuurlijk ook de honden en katten van het asiel in de kijker plaatsen zodat zij hopelijk op deze dag een nieuw baasje vinden.

Daarnaast zal er een pannenkoekenbak en een tombola georganiseerd worden, waarvan de opbrengst naar het dierenasiel zal gaan.

Er zullen ook voldoende personen van het asiel zelf aanwezig zijn die het hele adoptieproces zullen uitleggen. Maar ook mensen die komen vertellen over hun ervaring met een adoptiehond.
En nog zoveel meer…

Wat kan u doen?
Om dit project tot een geslaagde en onvergetelijke dag te maken, hebben wij natuurlijk nood aan vrijwilligers. Dit kan gaan van meehelpen op de dag zelf, helpen voorbereiden of kleine giften zoals tombola spulletjes,…

Als u geïnteresseerd bent om te komen helpen op de dag zelf. Laat dan zeker een berichtje achter. Wij sturen u dan een mail terug, met de datum van onze vergadering, waar dan de taken voor onze adoptiedag verdeeld zullen worden. Zodat u samen met ons dit project tot een pracht project kunt maken.

Alvast bedankt,
Mieke, Hannah en Veronique

Ps. Binnekort word er ook een website online geplaats en affiches rondgedeeld.

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 31-03-2011 08:24

wij willen ook een klein steentje bijdragen Mieke,dus mag je altijd een mailtje sturen 8).
ik hou deze dag al vrij :wink:

Quinci'tje
Berichten: 123
Lid geworden op: 12-10-2009 17:17

Bericht door Quinci'tje » 31-03-2011 17:31

gotcha schreef:wij willen ook een klein steentje bijdragen Mieke,dus mag je altijd een mailtje sturen 8).
ik hou deze dag al vrij :wink:
Dat is heel leuk te horen :) , ik stuur jullie zeker een mail als de datum van de vergadering vast ligt.

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 31-03-2011 19:09

okido :wink:

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 04-04-2011 07:48

je hebt p.b :wink:

Plaats reactie