teken, teekte, geteekt

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 19-07-2011 14:56

juist Gotcha, hier heb je een punt ; of je nu één teek of 20 à 30 vindt (zoals hier bij ons in Limburg) maakt indd geen enkel verschil, een beet is een beet.
De zogenaamde natuurproducten zoals youghourt & karnemelk moet ik aan onze Kane ook nie geven of zijn darmpjes vliegen eruit met de rest.
Ik stelde de vraag maar informatief ; ik bedoel werkt dat echt met youghourt/karnemelk/looktabletten ? Ik had 'r immers nog nooit van gehoord & zie niet direct de logica erachter.

Marleen en Eddy
Berichten: 128
Lid geworden op: 19-05-2010 17:14

Bericht door Marleen en Eddy » 20-07-2011 08:11

Ik heb er ook geen idee van of het echt helpt. Ik ben gewoon beginnen yogourt te geven omdat Jethro zijn brokken niet zo graag meer had en ik dacht ik probeer gewoon eens met yogourt erbij onder. En nu eet hij wel terug zijn brokken. Ik had ook maar gereageerd omdat ik het op andere forums gelezen had dat het zou helpen. Er zullen waarschijnlijk geen onderzoeken naar gedaan zijn.

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 20-07-2011 11:57

Marleen en Eddy schreef:Ik heb er ook geen idee van of het echt helpt. Ik ben gewoon beginnen yogourt te geven omdat Jethro zijn brokken niet zo graag meer had en ik dacht ik probeer gewoon eens met yogourt erbij onder. En nu eet hij wel terug zijn brokken. Ik had ook maar gereageerd omdat ik het op andere forums gelezen had dat het zou helpen. Er zullen waarschijnlijk geen onderzoeken naar gedaan zijn.
Het probleem van moeilijk eten heb ik een paar jaar geleden ook met ons nikki gehad.
Heb toen van Monica een gouden tip gekregen nl. : gewoon een beetje warm water over de brokken gieten. En waarlijk dat helpt ; sindsdien nooit meer moeilijke eters gehad.

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 10-08-2011 07:04

gotcha schreef:Voila pûlvex is besteld via apotheker prijs ongeveer 18 euro,(niet dat dit voor ons prioritair is :lol: ) nu nog de werkzaamheid afwachten,en ben ook benieuwd of de gedruppelde vacht verkleurd met dit produkt zoals bij advantix.Tevens heeft ze ook jeuk ervan de dag erop.Een vrouwtjeskriebelverwenbeurt doet dan wonderen 8)

Het resultaat zal pas next maand zijn vermits ze zojuist advantix heeft gekregen.

:wink:

Even een update:

Nu pas meldde onze apotheker dat hij niet aan pulvex kan geraken,heeft er echt moeite voor gedaan.

Nu gaan we wel in onze verlof naar het buitenland(holland)kan ik daar eens rondhoren. :wink: Het schijnt dat de apothekerij daar ook goedkoper is,voor mensen dan hè.

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 20-08-2011 09:08

indd Gotcha : in Nederland liggen de zaken bij de apo's heel anders dan bij ons. Misschien maak je daar meer kans ; succes ermee. :wink: :wink: :wink:

Plaats reactie