dagje Olmense zoo 28/05/2012

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 03-06-2012 18:30

Heb ik nu iets verkeerd gedaan ?

Door te reageren... want eigenlijk wou ik gewoon dat het hier plezant bleef niet meer en niet minder...

Degene die 'denkt' of 'meeleest' dat hier roddels worden verteld of andere zaken ; mag zich ook gewoon bekend maken en reageren. Ik heb daar alvast geen probleem mee. :wink:
Afbeelding

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 04-06-2012 07:20

Dat 'r 'mee gelezen' wordt kan je niet tegenhouden, en waarom zouden we.
Iedereen weet op voorhand als je het medium internet gebruikt (en al zeker dergelijk soort sites) dat 'r 'mee gelezen' kan worden. Het ligt aan 'ons' om het kaf van het koren te scheiden en tussen de lijntjes door te leren lezen.
Als we allemaal 'op ons tenen gaan lopen' en ons door 'de anderen' gaan laten beïnvloeden zal dit forum eveneens in mum van tijd om zeep geholpen worden.
Laten we aub slimmer zijn dan 'hen' & ons geen tweede keer in de luren laten leggen door onbetrouwbare sujets die niet bepaald de beste bedoelingen hebben of al zeker niet onze werkwijze genegen zijn.
Laat aub dit forum nu niet naar de andere wereld helpen zoals ze des tijds 'onze club' naar de 'genollen' hebben geholpen.
Als we 't nu nog nie snappen ; zullen we het nooit doen !!
Dat soort figuren zal ons immers blijven achtervolgen ; het ligt aan ons om sterk genoeg op ons 'poten' te staan.
just my 2 cents. (<no-smiley-icon>)

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 04-06-2012 12:11

pazzuzzu schreef:Dat 'r 'mee gelezen' wordt kan je niet tegenhouden, en waarom zouden we.
Iedereen weet op voorhand als je het medium internet gebruikt (en al zeker dergelijk soort sites) dat 'r 'mee gelezen' kan worden. Het ligt aan 'ons' om het kaf van het koren te scheiden en tussen de lijntjes door te leren lezen.
Als we allemaal 'op ons tenen gaan lopen' en ons door 'de anderen' gaan laten beïnvloeden zal dit forum eveneens in mum van tijd om zeep geholpen worden.
Laten we aub slimmer zijn dan 'hen' & ons geen tweede keer in de luren laten leggen door onbetrouwbare sujets die niet bepaald de beste bedoelingen hebben of al zeker niet onze werkwijze genegen zijn.
Laat aub dit forum nu niet naar de andere wereld helpen zoals ze des tijds 'onze club' naar de 'genollen' hebben geholpen.
Als we 't nu nog nie snappen ; zullen we het nooit doen !!
Dat soort figuren zal ons immers blijven achtervolgen ; het ligt aan ons om sterk genoeg op ons 'poten' te staan.


daarmee is alles gezed denk ik :lol:
just my 2 cents. (<no>)
Afbeelding

margabaselmans
Berichten: 561
Lid geworden op: 09-12-2008 10:15

Bericht door margabaselmans » 09-06-2012 08:19

Nou dat was zeker weer genieten van de mooie foto's. Het is ook een hele leuke dierentuin om naar toe te gaan met de hondjes. :lol:
Marga

Plaats reactie