dagje Olmense zoo 28/05/2012

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 29-05-2012 19:01

Tanja schreef:
gotcha schreef:yep,dat is fleur(zelfde papa als gotcha) en een paar pups van haar. :wink:
Fleur zat er niet bij hoor die is veel te agressief vertelde de bazin die zit bij haar als waakhond appart want ze past niet in de roedel
Kan je geloven dat ik op den duur niet meer kan volgen :lol: :lol: :lol: (en wil ik ook niet meer :roll: )

8)

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 29-05-2012 23:48

Schitterende foto's ! Echt !!

De zusjes Keelia en Kamaya zijn beidden heel knap !

Ruby mag er uiteraard ook wezen!

En de groepsfoto op't bankje is gewoon super, straalt zoveel plezier uit en de andere foto's ook uiteraard. :wink:
Afbeelding

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

Bericht door Tanja » 30-05-2012 07:44

allemaal bedankt voor de toffe reacties :D
Afbeelding
Groetjes Tanja

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 30-05-2012 07:50

Tanja schreef:
gotcha schreef:wow,wat worden we verwend met foto's.I Love it.

Volgens mij waren dat langstokwitjes en geen wolven :lol: :lol: :lol:
er waren witte wolven in de zoo maar in het circus was een voorstelling met 6 witte herders waarvan 1 stokhaar en de andere allemaal langstokwittekes :)
ja dat was een akt in het circus van witjes dat is waar dat dat teefje van chris bij is fleur ik heb met die man gepsproken de eigenaar van de hondjes en vroeg naar fleur maar die mogt niet meer meedoen omdat zeniet overweg kan met andere honden en die was thuis en diende als bewakingshond kon niet bij zijn andere honden en bijt ook naar mensen zij hem :cry:
maar het was toch een gezllige en leerijke dag voor ons allemaal :lol:
Afbeelding

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 01-06-2012 23:18

Bij deze wil ik melden dat ik op de hoogte werdt gebracht om deze opmerking te ontkrachten dat Fleur een mens zou gebeten hebben.

Zij is nu wel als waakhond/huishond aktief :wink:

Gotcha,

Persoonlijke nota:

@degene die dit veroorzaakt heeft u bent bedankt :( ,u bent onzichtbaar aanwezig of misschien juist niet :!:

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 02-06-2012 13:08

gotcha schreef:Bij deze wil ik melden dat ik op de hoogte werdt gebracht om deze opmerking te ontkrachten dat Fleur een mens zou gebeten hebben.

Zij is nu wel als waakhond/huishond aktief :wink:

Gotcha,

Persoonlijke nota:

@degene die dit veroorzaakt heeft u bent bedankt :( ,u bent onzichtbaar aanwezig of misschien juist niet :!:


O gelukkig maar en dat ze als waak/huishond is
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 02-06-2012 16:51

gotcha schreef:Bij deze wil ik melden dat ik op de hoogte werdt gebracht om deze opmerking te ontkrachten dat Fleur een mens zou gebeten hebben.

Zij is nu wel als waakhond/huishond aktief :wink:

Gotcha,

Persoonlijke nota:

@degene die dit veroorzaakt heeft u bent bedankt :( ,u bent onzichtbaar aanwezig of misschien juist niet :!:
ik heb niet gezegd dat ze een mens heeft gebeten de baas van de hond heeft mij persoonlijk met getuigen erbij gezegd dat fleur ook NAAR mensen bij als ge binnenkomt zij hij dan bijt ze daarom word ze gebruikt als waakhond rond de woonst
ik zeg maar wat haar baas tegen mij heeft gezegd he :(
Afbeelding

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 02-06-2012 23:39

Aan iedereen;

Wat fleur betreft;

Graag gewoon hier afsluiten. Ieders mening of vraag, of dingen die gezegd zijn... zijn gezegd.

Wat de juiste verhoudingen zijn; zullen wij zelf exact nooit weten. Dus probeer hier in een beetje 'neutraal' te zijn , en vooral 'leven en laten leven' in acht nemen.

Iedereen is hier welkom en iedereen mag hier meelezen van mij! En als het geval is dat het baasje van Fleur of de vorige eigenaar van Fleur hier meeleest; deze mensen hebben steeds het recht om zich hier openbaar te verdedigen.

Als dat op een normale en deftige manier kan , zal ieders mening gehoord en gerespecteerd worden.

Groetjes
Jen.
Afbeelding

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 03-06-2012 08:06

Voica schreef:Aan iedereen;

Wat fleur betreft;

Graag gewoon hier afsluiten. Ieders mening of vraag, of dingen die gezegd zijn... zijn gezegd.

Wat de juiste verhoudingen zijn; zullen wij zelf exact nooit weten. Dus probeer hier in een beetje 'neutraal' te zijn , en vooral 'leven en laten leven' in acht nemen.

Iedereen is hier welkom en iedereen mag hier meelezen van mij! En als het geval is dat het baasje van Fleur of de vorige eigenaar van Fleur hier meeleest; deze mensen hebben steeds het recht om zich hier openbaar te verdedigen.

Als dat op een normale en deftige manier kan , zal ieders mening gehoord en gerespecteerd worden.

Groetjes
Jen.
dat is zeer zeker waar wat ge zegt hier
en naar mijn mening is hier niets verkeerd gezegd soms alleen verkeert geinterpreteert
maakt niet uit wie die hond is of van wie
ik heb zelf een pup van hier die nu 8 jaar is en waar bijna niemand bijkan is ook geen van de gemakkelijkste is dat dan verkeerd dat te zeggen ?
niet ieere hond is even lief hoor ook geen witte dat is ook een hond he e heeft tanden en karakter
dus ik vind dat hier niets verkeerd is gezegd
maar idd dit kan beter afgesloten worden want gat niet meer over de olmense zoo en DAAR WAS HET HEEL FIJN DIE DAG omzeker nog eens over te doe, :lol: :lol: :wink:
Afbeelding

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 03-06-2012 09:39

Ons kent ons of hoe zeg je dat.

In ieder geval heb ik ook proberen neutraal te zijn,voor iedereen.Dat hoeft een moderator mij niet te zeggen hoor.
Vind het jammer dat er door anderen die meende dat hier geroddelt :roll: wordt mijn zin om nog iets neer te schrijven weg is.
ik hoef ook niet onnodig betuttelt te worden.Laat staan gecontroleerd.

als er èèn forum is dat gezellig was,waar elke hond telt,waar mensen zijn zoals ze zijn,dan was dat wel hier.

Ik heb ook gemeld dat ik er niet tussen kom,en spreek mij niet erover uit of dit gezegd is of niet.Heb duidelijk gemaakt dat ik tussen beide forums neutraal blijf.Blijkbaar lukt mij dit niet.

De andere uitleg is zelf gezegd enkel de opmerking dat fleur bijt zou door de huidige eigenaar ontkend worden.

Erover praten mag niet ,degene die vond dat dit roddel was had beter de betreffende persoon zelf gecontacteerd.Maar daar is zij niet tactvol genoeg voor.
En waarom dit opkloppen tot en met.

Monique aan jou wil ik zeggen,Sorry,ik wilde jou juist niet :!: als een leugenachtig persoon naar voren laten komen.En wou dit op een volwassen manier naar beide partijen toe recht zetten.Ik wilde dit ook niet via p.b doen want dat is toch niet privè.

Eigenlijk voel ik mij gebruikt,door degene die dit in gang heeft gezet.niet door degene die gevraagd heeft om dit te melden.Daar hebben zij inderdaad recht toe.

Ook aan Tanja sorry,dat jou mooie topic zo moet vervuild worden.

Ik doe dit openbaar,ik hou niet van achterklap 8)

Plaats reactie