KERSTWANDELING- 19 DECEMBER - AGELAST !!!!

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 14-11-2010 20:27

Fanny schreef:
Linsay schreef:
Fanny schreef:Reken ons er maar bij! Heb het hier nog eens bekeken op google maps en als ik een uur (alleen!) kan rijden om iemand anders zijn hond te gaan zoeken, kan ik best ook een uur rijden om met die van mij te gaan wandelen :oops:
Ik kom ofwel alleen met Isha, ofwel komt het ventje ook mee, maar komen doen we zeker! (of 't moet zijn dat het écht niet te doen is met het weer)
Hey! jij bent toch van brugge?
We kunnen anders samen rijden hoor...
Waar zit je hond altijd in de auto?
Dat zou idd nog een idee kunnen zijn als het ventje liever niet mee gaat wandelen. :D
Isha zit altijd los in de koffer. :wink:
Als we maar met z'n tweetjes in de auto zitten kan ik de koffer wel ruimer maken (het raster kan achter de eerste zetels ook vastgeklikt worden) zodat ze met 2 in de koffer kunnen. ALS ze overeen komen natuurlijk :lol:
In 't andere geval kan er ene in de koffer en ene op de achterste zetels (heb zo'n doek die je van de ene kant naar de andere kant kunt spannen zodat ze niet tussen de zetels kunnen vallen :wink: )
Ushi zit altijd op de achterbank, maar kan ook in de koffer. Wij hebben een beschermdeken liggen. Thijs gaat meestal graag mee gaan wandelen, maar ik kan hem ook altijd overtuigen om thuis te blijven :lol:
we spreken wel nog eens de week voordien

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 14-11-2010 20:32

Fanny schreef:
Linsay schreef:
Fanny schreef:Reken ons er maar bij! Heb het hier nog eens bekeken op google maps en als ik een uur (alleen!) kan rijden om iemand anders zijn hond te gaan zoeken, kan ik best ook een uur rijden om met die van mij te gaan wandelen :oops:
Ik kom ofwel alleen met Isha, ofwel komt het ventje ook mee, maar komen doen we zeker! (of 't moet zijn dat het écht niet te doen is met het weer)
Hey! jij bent toch van brugge?
We kunnen anders samen rijden hoor...
Waar zit je hond altijd in de auto?
Dat zou idd nog een idee kunnen zijn als het ventje liever niet mee gaat wandelen. :D
Isha zit altijd los in de koffer. :wink:
Als we maar met z'n tweetjes in de auto zitten kan ik de koffer wel ruimer maken (het raster kan achter de eerste zetels ook vastgeklikt worden) zodat ze met 2 in de koffer kunnen. ALS ze overeen komen natuurlijk :lol:
In 't andere geval kan er ene in de koffer en ene op de achterste zetels (heb zo'n doek die je van de ene kant naar de andere kant kunt spannen zodat ze niet tussen de zetels kunnen vallen :wink: )
Ushi zit altijd op de achterbank, maar kan ook in de koffer. Wij hebben een beschermdeken liggen. Thijs gaat meestal graag mee gaan wandelen, maar ik kan hem ook altijd overtuigen om thuis te blijven :lol:
we spreken wel nog eens de week voordien

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 14-11-2010 22:58

Ok! :D
Afbeelding

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 23-11-2010 13:57

Waar is het ergens???? Ik heb nog nooit van die plaats gehoord? :oops:
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 23-11-2010 14:07

Heb het al gevonden.
Klopt het dat wij bij bij Bergen op Zoom de A4 moeten hebben richting Antwerpen en dan de A12 geloof ik?
Want als dat zo is, is het voor ons zo'n anderhalf uur rijden.
Als jullie het goed vinden ga ik hier overleggen, kijken of we dan ook mee kunnen wandelen?
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 23-11-2010 14:16

vamp schreef:Heb het al gevonden.
Klopt het dat wij bij bij Bergen op Zoom de A4 moeten hebben richting Antwerpen en dan de A12 geloof ik?
Want als dat zo is, is het voor ons zo'n anderhalf uur rijden.
Als jullie het goed vinden ga ik hier overleggen, kijken of we dan ook mee kunnen wandelen?
Jullie mogen uiteraard mee !

We doen meerdere wandelingen hoor, dus als deze jullie te ver is... mss is een van onze volgende wandelingen dichterbij. :wink:
Afbeelding

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 23-11-2010 14:19

Anderhalf uur is goed te rijden, mits het weer het toelaat natuurlijk.
Maar het lijkt me zo leuk om iedereen gelijk in het echie te zien en ook de honden! Kunnen we direct zien hoe de hondjes onderling zijn. ;)

En, we hebben dan wel onze 2 koters mee. Ben heel benieuwd hoe de oudste het zal vinden. :D
Ik ga vanavond Naat maar even overhalen. Leuk leuk leuk. :D
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 23-11-2010 15:01

Linsay schreef:
Ushi zit altijd op de achterbank, maar kan ook in de koffer. Wij hebben een beschermdeken liggen. Thijs gaat meestal graag mee gaan wandelen, maar ik kan hem ook altijd overtuigen om thuis te blijven :lol:
we spreken wel nog eens de week voordien
Heb het hier ondertussen besproken en 't ventje heeft wel zin om mee te gaan. Yannis blijft gewoon bij zijn moeke die dag :D
Afbeelding

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 30-11-2010 08:03

Fanny schreef:
Linsay schreef:
Ushi zit altijd op de achterbank, maar kan ook in de koffer. Wij hebben een beschermdeken liggen. Thijs gaat meestal graag mee gaan wandelen, maar ik kan hem ook altijd overtuigen om thuis te blijven :lol:
we spreken wel nog eens de week voordien
Heb het hier ondertussen besproken en 't ventje heeft wel zin om mee te gaan. Yannis blijft gewoon bij zijn moeke die dag :D
Hmm, dan gaan we niet kunnen samen rijden vrees ik.
Of die 2 kastaars moeten samen in de koffer.
Hahaha! Ik denk dat da ni goed komt...

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 30-11-2010 08:18

bedoel je thijs en fanny haar ventje in de koffer :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie