'Plush puppy's' HOME SHOW

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 31-07-2011 16:15

Ik weet wat je bedoel ik was de eerste hier met Esra in Ridderkerk als ik nu zo om me heen kijk lopen heel wat witjes hier rond
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

Akasha
Berichten: 262
Lid geworden op: 14-12-2008 10:47

Bericht door Akasha » 31-07-2011 19:02

Spijtig dat ik er niet bij kan zijn, maar ik wens iedereen die wel gaat, veel plezier toe :)

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 01-08-2011 06:52

monica schreef:ja het is eigenlijk heel erg gesteld met de witjes
iedereen maar dan ook iedereen wil er mee fokken en ze weten nog niet het vershil tussen kop of staart als ik het zo mag zeggen
gewoon schandalig wat er allemaal gebeurd en als er dan eens iemand is doe voor ze opkomt en vecht tja dan word die door het hoog gewaardeerde theam van sint hubertus aan de kant gezet want die hebben er ook alleen maar baat bij veel fokkers te hebben dat spijst hun kas!!!!!!!!!!!!!!!!!!! altijd geld hoe ge het ook bekijkt dat is het enige wat telt
spijtig maar waar het is een edel ras dat ze ook weer eens gaan verknoeien zoals al de andere rassen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Eens te meer moet ik je gelijk geven Mikske, & Sint Hubertus, daar heb ik het helemaal niet mee. Ik ken het verhaal ; 'k was 'r ook bij betrokken.
Sint Hubertus gedraagd zich gelijk ras-echte maffiosi ; alles voor 't geld en op de koop toe gedraagd zich da of ze zouden boven de mensheid staan. Ze stikken zowat in hun pretentie (moest het maar kunnen) :evil: :evil: :evil:
Dit zou de vereniging moeten zijn die de rassen moeten beschermen tegen dergelijke praktijken en wa zie je ??
Zij gaan de misbruiken wat promoten want zij kiezen steevast altijd voor de kant van't geld ; als dat niet Krapuleus is, ik haat zo'n mannen tot in het diepste van m'n hart. Zij zijn juist de aanstokers van alle misbruiken ; zij promoten het. Mooi staaltje navelstaarderij.
Ik ga een ander onderwerp zoeken want bij dit schrijven geraak ik zó gefrustreerd da'k m'n klavier zou kunnen opvreten !
:x :x :x :x

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 01-08-2011 07:29

eigenlijk zijn het stamboombroodfokkers :lol: :lol:

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 01-08-2011 09:04

gotcha schreef:eigenlijk zijn het stamboombroodfokkers :lol: :lol:[/quotja heel veel stamboomfokkers maar ok al heel veel zonder stamboom dus helemaal geen controle
en er komen van alle landen fokkers naar belgie omdat ze in hun land het deksel op de neus hebben gekregen van de instanties en natuurlijk in belgie kan dat gewoon doorgaan sint hubertus moet maar geld zien maakt niet uit van wie of wat :twisted: :twisted: :twisted:
Afbeelding

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 01-08-2011 12:43

monica schreef:
gotcha schreef:eigenlijk zijn het stamboombroodfokkers :lol: :lol:[/quotja heel veel stamboomfokkers maar ok al heel veel zonder stamboom dus helemaal geen controle
en er komen van alle landen fokkers naar belgie omdat ze in hun land het deksel op de neus hebben gekregen van de instanties en natuurlijk in belgie kan dat gewoon doorgaan sint hubertus moet maar geld zien maakt niet uit van wie of wat :twisted: :twisted: :twisted:

Dit is wel erg zeg bah
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 02-08-2011 07:04

Het wordt dringend tijd dat dat stikend potje ies opengebroken wordt. Waar blijft de pers als ze ies iet nuttig zouden kunnen doen ??
Dat 'Koppen XL' daar ies een undercover reportage maken ; dan zou 'r, voor de verandering, nog ies iet interressant op tv komen.
Niet dat ik geloof dat het iets zou veranderen zunne. Tegenover de macht van het geld begin je uiteindelijk niks, klinkt deprimerend maar is wel de keiharde realiteit.

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 02-08-2011 12:56

pazzuzzu schreef:Het wordt dringend tijd dat dat stikend potje ies opengebroken wordt. Waar blijft de pers als ze ies iet nuttig zouden kunnen doen ??
Dat 'Koppen XL' daar ies een undercover reportage maken ; dan zou 'r, voor de verandering, nog ies iet interressant op tv komen.
Niet dat ik geloof dat het iets zou veranderen zunne. Tegenover de macht van het geld begin je uiteindelijk niks, klinkt deprimerend maar is wel de keiharde realiteit.
Dat is het,geld daar draai alles om
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 04-08-2011 19:15

gotcha schreef:eigenlijk zijn het stamboombroodfokkers :lol: :lol:
Opsturen naar Van Dale ! :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie