Uitslag show Lommel

Plaats reactie
Marleen en Eddy
Berichten: 128
Lid geworden op: 19-05-2010 17:14

Uitslag show Lommel

Bericht door Marleen en Eddy » 12-06-2011 18:27

Hier zijn we weer met de uitslag van de show in Lommel.

Keurmeester Theo Leenen (B)

Reu - jeugd:
Junaid of Reckem's Castle: 1ste - uitmuntend
Only Onchu Van de Banjou Burght: 2de - zeer goed
Jumping Jim of Reckem's Castle: 3de - goed

Reu - intermediaire
I am special of Reckem's Castle: 1ste - uitmuntend

Reu - open:
Adorable Mikayla Jewel of Joy: 1ste - uitmuntend - CAC - BOB
Iron ???? (eigenaar Annita Van der Smisse): 2de - uitmuntend (res. CAC)
Kiss Kajo van de Banjou Burght: 3de - zeer goed

Dat was het. Er waren 9 inschrijvingen en 3 afwezigen.

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 12-06-2011 21:40

Hoi,

Leuke resultaten..

Wat gebeurde er met onze knappe bink Jehtro ?
Afbeelding

Marleen en Eddy
Berichten: 128
Lid geworden op: 19-05-2010 17:14

Bericht door Marleen en Eddy » 13-06-2011 12:22

Hij had een off-day. Hij heeft een peesontsteking gehad en waarschijnlijk nog niet volledig hersteld. Het ging al mis bij het tandjes kijken. Daarna nog bij het lopen, begon hij te blaffen naar de andere deelnemers. De keurmeester heeft me wel komen zeggen dat het wel een prachtige hond was, maar zijn gedrag kon gisteren echt niet door de beugel. Ik was al tevreden dat ik nog een goed gekregen had, want voor hetzelfde geld stuurde hij mij de ring uit. Zo zie je maar dat het niet altijd vlot verloopt.
Maar ja, hoe zijn we zelf als we wat ziek zijn.

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 13-06-2011 12:38

Marleen en Eddy schreef:Hij had een off-day. Hij heeft een peesontsteking gehad en waarschijnlijk nog niet volledig hersteld. Het ging al mis bij het tandjes kijken. Daarna nog bij het lopen, begon hij te blaffen naar de andere deelnemers. De keurmeester heeft me wel komen zeggen dat het wel een prachtige hond was, maar zijn gedrag kon gisteren echt niet door de beugel. Ik was al tevreden dat ik nog een goed gekregen had, want voor hetzelfde geld stuurde hij mij de ring uit. Zo zie je maar dat het niet altijd vlot verloopt.
Maar ja, hoe zijn we zelf als we wat ziek zijn.
Kan gebeuren hoor !! We werken altijd met honden en hebben niet altijd vat op hun, en ook niet op wat ze denken die dag.

Is niks ergs mee; ik heb jaren agility wedstrijden gelopen zo'n 5 jaar met mijn oudste en elke wedstrijd weer ging ze lopen !! T'ja ik heb 5 jaar vol gehouden elk weekend weer... en na 5 jaar had ze plots door dat het eigenlijk wel plezant was ipv naar de mensen aan de draad te lopen...en heeft ze nog zo'n 3 jaar goed gespeeld.

Zo zie je maar , blijven volhouden is de boodschap ! :wink: :wink:
Afbeelding

Plaats reactie