hyun van Voica

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

hyun van Voica

Bericht door gotcha » 16-01-2011 09:12

Proficiaat met je 2 zg Hyun(genk), :lol:


Een vraagje,kampioenklas is dat nog iets apart want je hebt jeugdklas enz..wat moeten we daar bij voorstellen :wink:

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

Bericht door Tanja » 16-01-2011 09:20

dikke proficiat :lol:
Afbeelding
Groetjes Tanja

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Re: hyun van Voica

Bericht door monica » 16-01-2011 10:22

gotcha schreef:Proficiaat met je 2 zg Hyun(genk), :lol:


Een vraagje,kampioenklas is dat nog iets apart want je hebt jeugdklas enz..wat moeten we daar bij voorstellen :wink:
als ge voldoende CAC hebt gehaald kunt ge u in de kampioene klasse inschrijven
dus in princiepe zijn dat honden die al heel veel gewonnen hebben op show
en dan komt ge in de kapioeneklas terecht
Afbeelding

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 16-01-2011 12:02

amai,goe bezig dan Hyun :wink:

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 16-01-2011 13:42

Hoi,

Ik zal even reageren;

eerst en vooral THANKS !! Vaya kreeg idd een 2ZG en haar fokcertificaat !!
Ik ben eigenlijk altijd content met t'geen ze haalt hoor, voor mij is ze alles wat ze voor mij moet zijn mijn lieve schat ! En dat is uiteindelijk het voornaamste.

@Gotcha: Ja idd, je hebt jeugdklas en dan openklas en dan Kampioensklas en dan veteranenklas.

Vaya zit in de kampioensklas omdat ze zoals Monique zei voldoende Cac's of Cacib's had , vanaf dat je er 4 in één jaar hebt kan je je aanvraag doen voor 'Kampioen' , alleen kan dit voorlopig nog niet in Belgie, want in Belgie is ons ras nog niet erkend! (anders was dus al 'belgisch kamp' ook, aangezien daarvoor ook voldoende cac's heeft) , maar helaas dus want hier tellen de Cac's niet ! In andere landen kan je dus wel je kampioenschap halen door bvb 4 cac's of cacib's te halen en dan mag je overal ter wereld in de kamp klas inschrijven. Je moet wel telkens het certificaat bijvoegen, want anders wordt je automatisch naar open klas ingeschreven.

Hoe is't Vaya kampioen geworden; ik ben naar 'kroatië' gegaan om naar enkele mogelijke dekreuen te gaan kijken en ondertss toen we daar waren ingeschreven op 4 shows (4 cac - cacib shows); Vaya heeft daar alle 4 de shows gewonnen , is daar dus BOB-CAC-CACIB geworden, op elke show.

Er gaat ondertss'en de ronde (achter mijn gat) dat ik dit zou gedaan hebben omdat ik dan minder concurrentie had, niks is minder waar hoor ! Ik had in Kroatie ook concurrentie, zelfs van 2 teven de geïmporteerd waren uit belgie , en zelfs een paar honden met Belgische en Nederlandse roots (dus belgische en nederlandse honden in hun stamboek). Om dus maar een voorbeeld te geven. Ik had dus degelijk concurrentie !

Nu ja; ik moet zeggen ik trek mij weinig aan van't geen gezegd wordt 'achter t'gat' want uiteindelijk berust dit enkel op jaloezie ! K'zou zeggen pak je auto en rij zo'n 2 dagen om te gaan kijken naar de dekreu's die je in gedachten hebt... weinigen die dit zouden doen hoor !! Om dan eigenlijk géén dekreu van daar te nemen ... dus t'blijft nog steeds afwachten! Ik weet wie het wordt.

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 16-01-2011 13:54

He wat goed gefeliciteerd toppie
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

margabaselmans
Berichten: 561
Lid geworden op: 09-12-2008 10:15

Bericht door margabaselmans » 16-01-2011 15:45

Proficiat weer Jennifer. Het is ook zo een scheetje de Vaya. :lol: :lol:
Marga

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 16-01-2011 22:45

Dank jullie wel allemaal !
Afbeelding

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 17-01-2011 07:37

Thanks voor de uitgebreide uitleg is niet altijd simpel om er aanuit te kunnen als leek :lol: :lol:

Wat je soms leest qua achterklap in het zwitsers witte wereldje,doet enkel besluiten dat ze beter de fokkers verbeteren qua gedrag.En niet het ras :roll:
Ben daarom blij dat het op dit forum geen kans krijgt 8)

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 17-01-2011 07:55

gotcha schreef:Thanks voor de uitgebreide uitleg is niet altijd simpel om er aanuit te kunnen als leek :lol: :lol:

Wat je soms leest qua achterklap in het zwitsers witte wereldje,doet enkel besluiten dat ze beter de fokkers verbeteren qua gedrag.En niet het ras :roll:
Ben daarom blij dat het op dit forum geen kans krijgt 8)[/quotzo is het ook de dieren zijn nooit ergens de schuld van altijd de mensen
en vooral die die aan hun portemoné denken :)
Afbeelding

Plaats reactie