Vienté en haar frisbee.

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 24-07-2009 18:28

da's heel lief van jou.
Ik vermoed dat ons nikki dat heel graag zou doen maar ik wil het wel op een deftige manier doen. Ik bedoel ik weet dat je met teveel springen moet oppassen. Daarom wil ik me ook eerst goed informeren alvorens meer kwaad dan goed te doen.

Alvast vriendelijk bedankt en tot één dezer ...
xxx

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 11-09-2009 07:21

@ jen.
'k Heb je frishbee's geprobeerd & ik moet zeggen dat het redelijk lukt.
Ons Nikki heeft 'r interesse voor ; haar drift moet ik zelfs in toom houden.
Zal later wel bijtvaste frishbee's moeten aanschaffen vrees ik. (wat is het verschil tussen bijtvaste en andere ?)
Eentje heb ik op reserve gehouden maar de 2 de gelijkt al meer op 'nen trisée'. :twisted:
Onze Kane vindt het allemaal maar niks die staat erop te kijken gelijk nen uil op ne kluit :shock: Maar dat vermoeden had ik al op voorhand.
Ons Nikki daarintegen ... zij gaat ervoor zunne.
Ik ben nog wat voorzichtig & wil niet te veel van in het begin ; een paar worpen is goed genoeg. Ik maak het haar niet te moeilijk dat ze de frishbee's makkelijk kan pakken. later kan ik naar andere bewegingen evolueren.
Bestaat 'r ergens online een cursus of instructies voor frisbee's met honden ? Ik vind als 'baasje' heb je er ook nog iets aan. Tenslotte een bal is een bal maar met een frishbee ben je ook in de weer.

liefste groeten,

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 11-09-2009 17:41

Hoi,


Een bijtvaste frisbee... die krijgen ze veel moeilijker kapot alhoewel sommige er nog in slagen, maar ze houden het alvast stukken langer vol dan de gewone.

Enkele tips;

NOOIT RICHTING de hond smijten... , laat ze desnoods een rondje rond je lichaam doen...en smijt de schijf weg terwijl ze eigenlijk achter je zijn....
Afbeelding

Plaats reactie