kane & nikki met hun frishbee

Marleen en Eddy
Berichten: 128
Lid geworden op: 19-05-2010 17:14

Bericht door Marleen en Eddy » 02-05-2012 16:41

Onze Jethro heeft ook zo een rode van Kong :D . Heel goed. Soms gebeurt het al eens dat ze er alle twee aan hangen te leuren. Soms trekt gewoon Jethro onze Kojak verder over de grond met de frisbee als trekmiddel :lol: . Tot nu toe nog geen spoor van vernieling. Ik weet wel dat sommige honden alles kapot krijgen :lol: . Wij hadden vroeger een andere frisbee, vergelijkbaar met de kong, maar van een ander merk. Jethro speelde daar al een jaar mee. De frisbee per ongeluk bij de buren in de tuin geraakt en ja hoor de hond van de geburen had hem in honderd stukjes gebeten. Maar die krijgt alles kapot :) .

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 04-05-2012 17:35

Het is niet de kwestie dat ons Nikki erop zit te 'sjieken' maar het moment dat ze de frishbee uit de lucht plukt. Dat lijkt haar gebit wel een wolvenklem waartegen zelfs Kong niet bestand is.
Ik heb ooit (meer dan 5 jaar geleden) 1 soort speelbal gevonden, niet van Kong trouwens, waarop ze alle 3 al 'gesjiekt' hebben met de bedoeling het kapot te krijgen. Maar dat is hun, tot mijn groot 'jolijt', nog niet gelukt.
:twisted: :twisted: :twisted:
Eén groot nadeel : je kunt ze nergens meer vinden. :cry:
alleen nog in 'ei-vorm' maar niet meer als bal.
Afbeelding
trouwens : over Kong gesproken : deze vond ik wel plezant.
(sorry, een beetje off-topic)
Afbeelding

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 06-05-2012 17:16

update van dees weekend : Ik heb de balletjes, per toeval, teruggevonden bij Pelckmans te Lommel van het merk Flamingo.
Geweldig is dat !!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 07-05-2012 07:02

wij zaten in pelckmans turnhout :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed dat je ze nog gevonden hebt. :wink:

Plaats reactie