HD RESULTATEN FIDO

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 28-12-2008 17:02

Fido schreef:
Ja ik begrijp het wel hoor :wink: maar aangezien de HD gunstig was of is en de ED eigenlijk het zelfde is maar dan aan de ellebogen ipv de heup ga ik er van uit dat dit ook in orde is ( Miss in de nabijje toekomst wel een scan, 'k al nog zien hoe alles verloopt)
Heykes,

Ik kan begrijpen dat je daar van uit gaat, maar toch is dit niet altijd het geval.

Nu, als je hem als dekreu wilt gaan inzetten zal je deze vraag nog vaker krijgen denk ik....

Als ik ooit overga tot het zoeken van een reu , zijn de vereisten bij mij ; Hd, ed , schouderdysplasie, mdr1, dna , ogentest

Aangezien mijn teefje dit ook ondergaan heeft of zal ondergaan.

Dus ik begrijp 'Akasha's ' standpunt heel goed. :wink:
Afbeelding

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

Bericht door Tanja » 28-12-2008 17:03

@ Fido
ja op die laatste was hij super attent omdat jij weg ging en dat had ik nog net op foto kunnen zetten
elk stuk dat je verder ging, ging Fido hoger en hoger om je te kunnen zien :lol:
Afbeelding
Groetjes Tanja

Akasha
Berichten: 262
Lid geworden op: 14-12-2008 10:47

Bericht door Akasha » 28-12-2008 17:33

Wij hebben hier een duitse herderteefje, Munja From Joanna's Dream, met HD C1 heupen en ED 2 ellebogen... :wink: . Ik hecht ook belang aan ED. Ik heb de indruk dat er meer ED voorkomt bij de witjes dan we denken.

Fido
Berichten: 90
Lid geworden op: 10-12-2008 18:42

Bericht door Fido » 31-12-2008 18:03

Tanja schreef:@ Fido
ja op die laatste was hij super attent omdat jij weg ging en dat had ik nog net op foto kunnen zetten
elk stuk dat je verder ging, ging Fido hoger en hoger om je te kunnen zien :lol:
Ja zo is onze fido nu eenmaal als er ook maar 1 van zijn baasjes even weggaat dan is hij niet te houden (LIEF HE)
me and my friend FIDO

Fido
Berichten: 90
Lid geworden op: 10-12-2008 18:42

Bericht door Fido » 31-12-2008 18:14

Voica schreef:
Fido schreef:
Ja ik begrijp het wel hoor :wink: maar aangezien de HD gunstig was of is en de ED eigenlijk het zelfde is maar dan aan de ellebogen ipv de heup ga ik er van uit dat dit ook in orde is ( Miss in de nabijje toekomst wel een scan, 'k al nog zien hoe alles verloopt)
Heykes,

Ik kan begrijpen dat je daar van uit gaat, maar toch is dit niet altijd het geval.

Nu, als je hem als dekreu wilt gaan inzetten zal je deze vraag nog vaker krijgen denk ik....

oei dat gaat een serieuze zoekopdracht zijn :wink:
Tot nu toe heb ik er nog niet zoveel gevonden die dat allemaal kunnen voorleggen ,en dan moet nog alls oke zijn bij al die testen.

Nu, ik heb het volle begrip voor jou mening en uiteindelijke keuze maar mensen zijn ook niet met alles in orde de een heeft astma de andere word snel ziek of heeft slechte heupen enz.....
en zij vermenigvuldigen zich ook.

Ik wil alleen maar zeggen dat onze diertjes ook maar levende wezentjes zijn met al dan niet een minpuntje.

Ik ben uiterraard ook voorstander van een aantal tests en een aantal normen en of waarden maar het mag niet de spuigaten uitlopen want waar gaat dat dan eindigen?

groetjes

Andy

Als ik ooit overga tot het zoeken van een reu , zijn de vereisten bij mij ; Hd, ed , schouderdysplasie, mdr1, dna , ogentest

Aangezien mijn teefje dit ook ondergaan heeft of zal ondergaan.

Dus ik begrijp 'Akasha's ' standpunt heel goed. :wink:
me and my friend FIDO

Fido
Berichten: 90
Lid geworden op: 10-12-2008 18:42

Bericht door Fido » 31-12-2008 18:18

Fido schreef:
Voica schreef:
Fido schreef:
Ja ik begrijp het wel hoor :wink: maar aangezien de HD gunstig was of is en de ED eigenlijk het zelfde is maar dan aan de ellebogen ipv de heup ga ik er van uit dat dit ook in orde is ( Miss in de nabijje toekomst wel een scan, 'k al nog zien hoe alles verloopt)
Heykes,

Ik kan begrijpen dat je daar van uit gaat, maar toch is dit niet altijd het geval.

Nu, als je hem als dekreu wilt gaan inzetten zal je deze vraag nog vaker krijgen denk ik....

oei dat gaat een serieuze zoekopdracht zijn :wink:
Tot nu toe heb ik er nog niet zoveel gevonden die dat allemaal kunnen voorleggen ,en dan moet nog alls oke zijn bij al die testen.

Nu, ik heb het volle begrip voor jou mening en uiteindelijke keuze maar mensen zijn ook niet met alles in orde de een heeft astma de andere word snel ziek of heeft slechte heupen enz.....
en zij vermenigvuldigen zich ook.

Ik wil alleen maar zeggen dat onze diertjes ook maar levende wezentjes zijn met al dan niet een minpuntje.

Ik ben uiterraard ook voorstander van een aantal tests en een aantal normen en of waarden maar het mag niet de spuigaten uitlopen want waar gaat dat dan eindigen?

groetjes

Andy

Als ik ooit overga tot het zoeken van een reu , zijn de vereisten bij mij ; Hd, ed , schouderdysplasie, mdr1, dna , ogentest

Aangezien mijn teefje dit ook ondergaan heeft of zal ondergaan.

Dus ik begrijp 'Akasha's ' standpunt heel goed. :wink:


mijn bericht zit een beetje verscholen tuseen dat van jou( voica)

mits wat puzzelwer kan je het er nog wel uithalen.

Het begint met oei en eindig met Andy
me and my friend FIDO

Gast

Bericht door Gast » 07-02-2009 11:03

Een dikke proficiat ze.
Dat is een mooie uitslag hoor

Groetjes Serge

Plaats reactie