Natascha

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 23-01-2011 21:56

Welja, hier ook bedenkingen...
Stond eerst een malamute op de avatar, en bij info: 2 honden, malamute + witte herder. Vraag naar de malamute en plots is die info weer verdwenen en komt er een rottie uit de lucht vallen :?
Voila, 't is er uit sé :oops:

Zou een tijdelijke opvangplaats dan mss niets zijn in afwachting dat ze definitief geplaatst kan worden?

verdikke, waarom zijn we nog geen jaar of 3-4 verder he :evil:
Afbeelding

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 24-01-2011 20:02

Fanny schreef:Welja, hier ook bedenkingen...
Stond eerst een malamute op de avatar, en bij info: 2 honden, malamute + witte herder. Vraag naar de malamute en plots is die info weer verdwenen en komt er een rottie uit de lucht vallen :?
Voila, 't is er uit sé :oops:

Zou een tijdelijke opvangplaats dan mss niets zijn in afwachting dat ze definitief geplaatst kan worden?

verdikke, waarom zijn we nog geen jaar of 3-4 verder he :evil:
Zelfs tijdelijk gaat hier niet... ondanks ik dat zou willen.
Afbeelding

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 24-01-2011 22:41

Voica schreef:
Fanny schreef:Welja, hier ook bedenkingen...
Stond eerst een malamute op de avatar, en bij info: 2 honden, malamute + witte herder. Vraag naar de malamute en plots is die info weer verdwenen en komt er een rottie uit de lucht vallen :?
Voila, 't is er uit sé :oops:

Zou een tijdelijke opvangplaats dan mss niets zijn in afwachting dat ze definitief geplaatst kan worden?

verdikke, waarom zijn we nog geen jaar of 3-4 verder he :evil:
Zelfs tijdelijk gaat hier niet... ondanks ik dat zou willen.
Bij jou mss niet, maar mss dat ik het hier wel verkocht zou krijgen :wink:
Jammer dat het geen langstock is, anders zagen de buren (aka nicht) niet eens het verschil :mrgreen: Isha zou plots wel heel vaak moeten wandelen, maar nja, blaasontsteking ofzo he :lol:
'k Kan ze mss wijsmaken dat Ish geschoren werd, maar dat lukt ook maar ene keer he :?
Afbeelding

pazzuzzu
Berichten: 493
Lid geworden op: 10-12-2008 19:32

Bericht door pazzuzzu » 27-01-2011 07:45

moest ik maar plaats genoeg hebben .....

Plaats reactie