Excel en Indy Update

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 23-12-2010 13:43

Pfff, nog heel wat afwachten voor de boeg dus...
Veel sterkte in elk geval en hopelijk komt hij er beter uit dan ze verwachten. Mag me niet voorstellen dat ik dit meemaak met mijn spook :( Een paar maand geleden was hij ziek. Hoge koorts ed, tot hij op een gegeven moment in de zetel naast mijn vriend lag en plots bijna niet meer ademde en blauw werd... Ik ben nog nooit zo bang geweest in mijn hele leven... We weten tot op vandaag nog altijd niet wat het was. Hij is een week in observatie gebleven en 'vanzelf' beter geworden :?
We zouden ze soms met plezier achter het behang plakken, maar als ze dan iets tegenkomen dan zou je je leven geven voor die 'monstertjes' he...
*knuf*
Afbeelding

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 07-01-2011 21:56

Tot op heden hebben de jongens nog geen nieuw mandje dus als jullie iemand ken die twee een warm mandje wil geven zou toppie zijn
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 08-01-2011 07:56

Is het al wat beter met de kleine?
Hebben onze beterschapsknuffels al wat geholpen. 8)

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 09-01-2011 11:25

Esra/Olandra schreef:Tot op heden hebben de jongens nog geen nieuw mandje dus als jullie iemand ken die twee een warm mandje wil geven zou toppie zijn
:cry:
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 09-01-2011 11:37

gotcha schreef:Is het al wat beter met de kleine?
Hebben onze beterschapsknuffels al wat geholpen. 8)
Het gaat redelijk. Hij is ondertussen bij de revalidatie arts en fysio geweest. Beiden zeiden onafhankelijk van elkaar dat hij links niet zo sterk is als normaal. Dat hij motorisch erg onhandig is nog. Dat hopen we met de fysio bij te kunnen trekken.
Afgelopen vrijdag is ie naar de neuroloog in het Sophia geweest. Ook zij zag dat hij links erg verschild met rechts.
Hij heeft bijna 100% zeker epilepsie overgehouden van de operatie. Dat komt omdat er littekenweefsel in zijn hersenen zit. Dat is op de ct ook te zien.
We hebben vrijdag voor het eerst de foto's van de ct gezien. Daar zijn we best van geschrokken. Je hoort natuurlijk de verhalen van de artsen wel dat het echt ernstig was en dat het niet veel langer had moeten duren, maar je krijgt er voor jezelf nog niet echt een beeld bij.
Nou die hebben we nu dus wel. Pfff.
Je hersenen bestaan uit 2 helften. De middenlijn heeft in het midden nog een soort van V. Die middenlijn zat helemaal naar links gedrukt en die V zat bijna ter hoogte van zijn linkeroor.
Aan de rechterkant konden we goed de breuk zien in zijn schedel en ook de hoeveelheid bloed wat er zat waardoor de hersenen weg gedrukt werden.
Bizar dat dit allemaal in het koppie van Thijmen zat en dan nog steeds af en toe aanspreekbaar was.
Nu we het gezien hebben kunnen we begrijpen dat artsen voor een raadsel hebben gestaan dat Thijmen op en af nog zo helder was. Medisch gezien is dat bijna onmogelijk.
We zijn nu 3 en een halve week verder, nog anderhalve maand en dan is zijn schedel genezen. In zoverre... het bot is dan weer heel. Dan is er natuurlijk nog een lange weg te gaan.
Hij zal concentratie problemen en leerproblemen over kunnen houden hieraan. Het gedeelte van de hersenen dat verdrukt heeft gezeten zit het concentratie en leergebied. Dus we zijn ervoor gewaarschuwd.

Ik geloof dat het zo zo'n beetje was hoe het met hem nu gaat. ;) Het is een heel verhaal en ik ben erg moe, dus kan best zijn dat ik nog wat vergeet, maar daar kom ik dan later nog wel op. ;)

Dank je wel voor het vragen!
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 09-01-2011 12:42

dat is inderdaat een hele boterham voor te slikken
de kleine man heeft veel meegemaakt en laat ons hopen dat het nog beterd met de behandlingen die hij krijgt
ik kan geloven dat ge het heel moeilijk hebt hiermee uw oogappel die zo iets moet meemaken
we duimen allemaal voor hem dathij zo goed mogelijk hersteld en een normaal leven kan leiden
veel sterkte van ons allemaal
Afbeelding

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 09-01-2011 13:25

Dat is heel wat om te slikken zeg...
Hier wordt ook heel hard geduimd dat hij zo goed mogelijk hersteld en er zo weinig mogelijk aan overhoudt zodat hij uiteindelijk een zo normaal mogelijk leven kan leiden.
Veel sterkte en ook al gaat het meeste van jullie tijd nu naar jullie kapoen, probeer jezelf ook wat te verzorgen.
Afbeelding

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 09-01-2011 20:30

Jemig dat is niet niks zeg ,weet wel dat het een flinke klap is geweest
denk aan jullie en heel veel sterkte
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 10-01-2011 08:56

Het is idd nu een zaak van afwachten hoe en wat,alles verder evolueerdt.

margabaselmans
Berichten: 561
Lid geworden op: 09-12-2008 10:15

Bericht door margabaselmans » 12-01-2011 17:19

Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte.
We denken aan jullie.
Marga

Plaats reactie