Excel en Indy Update

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 21-12-2010 21:52

Ja was verschrikkelijk.
We hebben echt even gedacht dat hij het niet zou halen. En dat gevoel werd versterkt doordat de neurochirurg het onvoorstelbaar vond dat hij nog aanspreekbaar was ALS hij wakker was.
We hoorden vanmorgen van de neuroloog (zijn verschillende mensen) dat zij 's nachts niet heeft kunnen slapen hiervan... dat zegt wel wat denk ik....
We hebben heel wat te verwerken nu. Zeker oma, want bij haar is hij van de trap gevallen waar ze bij stond.....
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 21-12-2010 22:08

Hopelijk komt alles dik in orde, en zijn deze dagen snel vergeten.
Afbeelding

monica
Berichten: 819
Lid geworden op: 01-07-2009 23:20

Bericht door monica » 22-12-2010 06:28

heel veel sterkte met de revalidatie van uw bengel
spijtig dat zoiets moet gebeuren he ik vind het heel erg voor julli en hoop dat hij snel weer de oude is
en natuurlijk begrijpen wij dit van de honden tenslotte komen uw kinderen toch altijd op de eeste plaats
het zijn voor julli geen prettige feestdagen nu ik kan alleen maar het beste wensen voor uw kleine rakker en hopen dat hij snel beter word
hopelijk vinden de hondjes nog een goede thuis dat kunnen we alleen maar wensen
Afbeelding

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 22-12-2010 09:03

Hier hoeft er geen uitleg gegeven worden wat de beweegredenen waren om het herplaatsverhaal niet te laten doorgaan. 8)

Sorry,die foto's daar kan ik niet tegen :oops:(ik en kids) .Ocharme Tijmen,zo'n klein venteke.Mogen jullie erbij blijven slapen?Hier in het kinderziekenhuis mag dit.
De Wereld staat stil als er iets met je kinderen gebeurdt,het machteloos gevoel,zo herkenbaar,we duimen met zen allen dan ook dat alles goed verloopt in de toekomst.
En heb je wat steun nodig of wil je gewoon eventjes je gevoelens neerschrijven ,dit is misschien een plekje om dit te doen. 8)

KarinBaselmans
Berichten: 69
Lid geworden op: 09-12-2008 16:56

Bericht door KarinBaselmans » 22-12-2010 12:45

Heel veel sterkte en hopelijk komt het snel weer goed.
Karin

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 22-12-2010 14:04

Dank jullie wel...

Ik weet dat ik eigenlijk niks hoef uit te leggen. Maar voel me zo rot hieronder. Wij zijn super verliefd op Excel en Indy. En dan nu dit.....
Tuurlijk, je kan er niks aan doen en het overkomt je. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij vreselijk balen.

We krijgen nog een zwaar jaar. Hopelijk zal alles weg trekken van wat hij nu nog heeft maar we moesten ervan uitgaan dat hij zeker iets over zou houden. Op zich maak ik me daar niet zo heel druk over, we hebben hem immers nog. Dat zijn linkerkant dan wat onhandiger is, word ik niet anders van en hij al helemaal niet. Hij is nog zo jong, dan weet hij ook niet anders, en we hopen dat zijn rechterkant dingen over gaat nemen dan.

De feestdagen zijn heel dubbel. Ene kant wil je het heel groots nu vieren omdat we met zn allen zo blij zijn dat we het nog met zn allen KUNNEN en MOGEN vieren. Andere kant..... Moeilijk en onzeker.

@Gotcha... kan ik begrijpen hoor dat je de foto niet wil zien. Gewoon niet kijken....
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 22-12-2010 14:53

vamp schreef:Dank jullie wel...

Ik weet dat ik eigenlijk niks hoef uit te leggen. Maar voel me zo rot hieronder. Wij zijn super verliefd op Excel en Indy. En dan nu dit.....
Tuurlijk, je kan er niks aan doen en het overkomt je. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij vreselijk balen.

We krijgen nog een zwaar jaar. Hopelijk zal alles weg trekken van wat hij nu nog heeft maar we moesten ervan uitgaan dat hij zeker iets over zou houden. Op zich maak ik me daar niet zo heel druk over, we hebben hem immers nog. Dat zijn linkerkant dan wat onhandiger is, word ik niet anders van en hij al helemaal niet. Hij is nog zo jong, dan weet hij ook niet anders, en we hopen dat zijn rechterkant dingen over gaat nemen dan.

De feestdagen zijn heel dubbel. Ene kant wil je het heel groots nu vieren omdat we met zn allen zo blij zijn dat we het nog met zn allen KUNNEN en MOGEN vieren. Andere kant..... Moeilijk en onzeker.

@Gotcha... kan ik begrijpen hoor dat je de foto niet wil zien. Gewoon niet kijken....

Brid ik blijf duimen voor Thijmen en voel je eigen niet rot dat de jongens niet naar jullie toe kunnen komen Thijmen gaat voor en heb jullie hard nodig denk aan jullie en heel veel knuffels ook voor oma
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

Bericht door Tanja » 22-12-2010 17:06

heel veel sterkte in deze moeilijke periode
verwen je kereltje maar goed (dat zal geen probleem zijn)
Afbeelding
Groetjes Tanja

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 22-12-2010 22:49

Hoe gaat het ondertussen met je zoontje? Is hij eigenlijk al wakker? :oops:
Afbeelding

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 22-12-2010 23:07

Ja ja, hij is gewoon wakker hoor. Hij is thuis sinds gistermiddag. Hij is nog wel erg snel moe van alles maar is logisch gezien het gebeurde allemaal.

Vanavond zijn we nog wel met spoed terug geweest naar het Sophia omdat Thijmen ineens weer begon met spugen en toch voor mijn gevoel wel erg moe was en veel sliep.
Voor de zekerheid is een nieuwe ct scan gemaakt. Deze gaf geen veranderingen aan ten opzichte van de vorige scan vlak na de operatie. Dus goed. Wel te zien dat er geopereerd was maar geen rare dingen erbij zeg maar.
Wel is het zeer waarschijnlijk dat hij epilepsie aan het ontwikkelen is. Daarvoor moet ik morgen een spoed afspraak maken bij de poli neurologie. Ze willen hem nauwlettend in de gaten houden om te zien of het erger word of niet. Hij zal ook nog een EEG krijgen.

Dus al met al zal hij voorlopig flink wat artsen gaan zien.
neuroloog Sophia,
neurochirurg Sophia,
Neuroloog Maasstad
kinderarts Maasstad
revalidatiearts Maasstad
Fysiotherapie bij ons in het dorp.
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Plaats reactie