Excel en Indy Update

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 31-03-2011 15:45

Deze topic mag gesloten worden Excel en Indy zitten op een boerderij bij de broer van de eigenaars
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 31-03-2011 19:14

Goed nieuws dus voor het duo :wink:

Daar het verhaal van die kleine pruts er ook doorheen liep,is mijn vraag :hoe gaat het er voorlopig mee?Hopelijk is het ook goed nieuws 8)

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 31-03-2011 19:53

Nou zo ver ik weet gaat het goed met Thijmen
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 02-04-2011 11:52

Esra/Olandra schreef:Deze topic mag gesloten worden Excel en Indy zitten op een boerderij bij de broer van de eigenaars
Ze zitten wel daar maar zijn nog altijd herplaatsers. Het is eigenlijk een noodoplossing. ;)
Vandaag zijn ze hier. We gaan lekker met zn allen zo naar het strand. We balen nog altijd ontzettend hoor dat ze hier niet kunnen komen..... Het zijn echt zulke schatten.


@Gotcha, met Thijmen gaat het redelijk goed. Je kan nu wel zien dat hij er iets aan over gaat houden maar als dat alles is, zijn we erg tevreden. Hij is links nog altijd onhandig en zwak. Hij heeft moeite met concentratie etc.
Nog altijd fysio elke week en revalidatie artsen neurologen, psychologen.
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 03-04-2011 09:22

Elk klein beetje vooruitgang met zijn revalidatie is idd reden om tevreden te zijn.En geeft hoop.

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 10-05-2011 11:50

Volgende week woensdag moet ik met Thijmen naar de neuroloog. Daar gaan we praten over hoe nu verder met hem. Thijmen zijn gedrag is veranderd. We lopen tegen bepaalde dingen aan waarvan wij willen weten hoe we daarmee het beste om kunnen gaan.

We hebben Excel en Indy 2 april nog gezien. Ze zijn gezellig bij ons geweest en we zijn met zn allen naar het strand geweest. Het ging zoals verwacht wonderbaarlijk goed.
Hoe moeilijk het nu ook is omdat Excel weg is gevallen, willen we woensdag gaan overleggen met de neuroloog of het verantwoord is Indy in ons huis op te nemen. Indy werkt misschien zelfs wel therapeutisch voor Thijmen op het moment. Hij is zo gek van beide honden. Hij was super verdrietig toen ik vertelde dat Excel een sterretje was.....
Hij vroeg direct naar Indy en of hij nog wel met hem kon spelen... Ja natuurlijk kan dat Thijmen.
Na overleg met Karen (eigenaresse) hebben we afgesproken dat wij het gesprek met de neuroloog afwachten en krijgen we groen licht, dan komt Indy toch bij ons!!!! :D

Duimen jullie mee dat het gaat lukken????
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 10-05-2011 13:32

natuurlijk duimen we mee,en mijn teentjes zijn ook gekruist 8)

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 10-05-2011 22:20

Is Indy nog steeds ter adoptie?

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 10-05-2011 22:50

Linsay schreef:Is Indy nog steeds ter adoptie?
Jep.
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Linsay
Berichten: 287
Lid geworden op: 07-02-2010 10:40

Bericht door Linsay » 11-05-2011 09:15

Ok, heb dan een paar vraagjes.
Allereerst (waarom komt ik nu pas af?)
Wel 2 honden adopteren ging ECHT niet.
Heb hier dan nog eens af en toe een noodopvanger... En dat wordt me soms te veel.
De meesten weten het hier nog niet. Maar Jack onze duitse herder (vorig jaar uit kennel gehaald, was 12) Is overleden :cry:
Hij had kanker op zijn mild.
Nu ben ik helemaal verloren aan een oudje.
Thijs is iets minder enthousiast, omdat hij gezien heeft hoeveel verdriet ik ervan heb als je ze moet afgeven.
Maar ik denk dat Jack me dankbaar is.

Nu... Een paar vraagjes over Indy.
Kan ze met andere honden om?
(Ushi is geen moeilijke op dat vlak, maar hier zijn geregeld herplaatsers)
Kan ze de druk aan van af en toe een andere, nieuwe hond in huis?
(Jack kon daar goed tegen, trok zich van niks aan)
Waar verblijft ze momenteel, bij haar baasjes nog? Of in een opvang gezin, zoja, waar is dat juist gelegen?
Hoe is ze anders in omgang, enige probleemgedragingen?
(niet dat het een probleem zou zijn, maar weet het graag op voorhand)

Vervolgens. Dit is enkel info dat ik nu vraag. Wil niet zeggen dat mijn besluit al vast staat! Ik overweeg het alleen.
Ik vertrek vrijdag een weekje op reis en heb momenteel 2 (ja 2!!!!) noodopvangers sinds vorige week, een pupje en een puber. Dus die zouden niet zo lang blijven zitten denk ik. Het moet ook nog eens grondig besproken worden met men vriend.

groeten

Plaats reactie