reu op marktplaats

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 25-11-2010 13:55

gotcha schreef:1,5 jaar gecastreerde reu witte herder zoekt dringend een nieuw thuis,Met spoed,

info bij Thea Commandeur 0031 6-20580849 of 0031252374967

Oproep van een ander forum :wink:
Is al geplaatst. die mensen proberen het tot zondag, als het goed blijft gaan, blijft ie daar uiteraard.
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 25-11-2010 18:06

ok,goed voor de hond natuurlijk :wink: Hopelijk voor hem krijgt ie nu een levenslang warm nestje :?

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 25-11-2010 21:56

Wat fijn ik hoop dat die daar mag blijven en dat hij daar een warm mandje krijg
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 25-11-2010 22:42

Zeker, Ik hoop echt dat dit een goed mandje is voor hem.
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 25-11-2010 22:49

Ik heb bericht terug van deze hond.

De naam is Dusty, hij is 3 jaar geworden in Juni, en is gecastreerd. Als ik het goed begrijp is dit al zijn 2e huisje. Deze mensen hebben hem vanaf Februari. Hij heeft een stamboom maar is niet in hun bezit???? Kan opnieuw aangevraagd worden???? (geven de mensen aan)
Zou goed met kinderen en andere honden kunnen.
Is een energierijke hond die veel aandacht wil en veel wil wandelen.
Kan niet met katten want als hij ze buiten ziet gaat ie er achter aan.
Loslopen gaat goed behalve als hij een kat in het vizier krijgt.

Hij zou weg moeten omdat ze te weinig tijd en ruimte hebben voor hem. Er is een kleine onderweg en ze hadden al 2 honden en haar schoonmoeder is bij hun gaan wonen....

Nu begin ik een klein beetje te twijfelen.....
Waarom???
Nou, ik denk dan... hoe kan het nou dat een hond nu voor de 2e keer herplaatst moet worden... Waarom in Februari de hond nemen en een half jaar later weg doen? Toen hadden ze die 2 andere honden ook. Ok, nu is er wel een schoonmoeder bij gekomen en komt er een kleine bij... Maar toch.

Ik wil graag jullie gedachte hier eens over horen....
Wat zou ik nog kunnen vragen bv?
Hoe zit dat eigenlijk met stambomen????
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 25-11-2010 23:05

Persoonlijk ga ik weinig of zelden af op wat mensen zeggen over hun hond, bij herplaatsingen.

Want eerst en vooral zijn er weinig mensen die hun eigen hond perfect kunnen lezen , ivm gedrag dan. Want sommige fouten die de hond maakt zullen vaak aangeleerd gedrag zijn.

Daarnaast, past een hond zich ook aan , aan zijn situatie. En kan een hond dus vaak ook veranderen als die uiteindelijk enkele maanden bij jou zou zijn.

Ik zou afspreken, zien of de klik er al dan niet is...enz.

Maar ik ben ik ; en ik ben vrij impulsief in mijn dingen niet tegenstaande dat ik vrij veel nadenk over de dingen volg ik vaak mijn gevoel... tot op heden heb ik mij dat nog niet beklaagd anders zouden er hier géén 4 schatten zitten. :wink:
Afbeelding

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 25-11-2010 23:36

Ja dat heb ik dus ook wel...
Dus als ik op mijn gevoel af ga, zeg ik.... ik ga bellen voor een afspraak, ga kijken, voelen en zien hoe het voelt. Wil even met hem wandelen etc. Zien hoe hij reageert op onze kinderen etc.

Ik slaap er nog eens een nachtje over en dan morgen even kijken hoe ik er dan over denk.

Al moet ik wel in alle eerlijkheid zeggen dat ik het abs niet wil dat wij bv de hond mee zouden nemen en dan blijkt het toch niet te gaan. Vind dat heel eng. Dan zou hij voor de derde keer naar een ander moeten en dat is voor de hond ook niet goed.

Oeeeeeee man wat vind ik dit moeilijk.

Ik ben misschien teveel aan het denken.... :?
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Esra/Olandra
Site Admin
Berichten: 374
Lid geworden op: 08-11-2010 22:41

Bericht door Esra/Olandra » 25-11-2010 23:49

Ik duim voor je dat je de juiste beslissing neem
Afbeelding
Gr Marianne
Knuffels van Olandra en Wakita
Esra in ons hart en in onze gedachten

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 26-11-2010 00:00

Ik zou gewoon eens afspreken en kijken en horen hoe en wat. Wie weet is er helemaal geen klik :wink:
Ik zou idd ook op mijn gevoel af gaan.

Wat betreft dat tweede huisje... Daar zou ik niet te veel mee inzitten. Ik heb een hele tijd geleden ff noodopvang gedaan voor een XGolden die ook al een paar keer versast was. Nu zit ze bij een vriendin van me en ze zijn helemaal weg van haar. Schat van een beestje ook. In het begin maakte ze putten in de tuin en durfde ze weg te lopen (oa reden van herplaatsing) en die problemen zijn nu zo goed als volledig verdwenen :wink:

Veel succes in elk geval :wink:
Afbeelding

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 26-11-2010 00:07

Ahhh dank je wel.

Ik ga slapen nu en dan morgen mijn gevoel eens aanspreken wat het nu wil. whahahhaha. Ik hou jullie op de hoogte. ;)
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Plaats reactie