reu op marktplaats

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 26-11-2010 09:42

Ik heb gevraagd naar chipnummer en namen van de ouders.

Het is inderdaad zo dat er veel honden, katten leuk vinden om op te jagen. Zelfs onze Sasha doet het buiten, terwijl we zelf wel een kat hebben. Alleen is zij meest buiten. Alleen met deze kou wil ze 's nachts binnen. Maar dat is op te lossen als Dusty echt een kattenhater zou zijn.
Mijn kids vind ik veel belangrijker en Sasha inderdaad.

Ik hoop ook dat hij een huisje krijgt waar hij de rest van zn leven kan blijven, vandaar dat we nu ook zo nadenken en vragen en doen. Ik wil gewoon geen foute keuze maken. ;)
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 28-11-2010 10:49

Ik heb bericht terug gehad maar mijn gevoel zit echt niet goed.
Kreeg heel erg het gevoel dat zij niet eerlijk is en zij een beetje geirriteerd raakte van mijn vragen.
Ze wil abs niet kwijt waar de hond vandaan komt. Dat vind ik al erg vreemd.
Ze geeft aan de fokker zelf gebeld te hebben en gevraagd waarom hij bij de eerste eigenaar weg moest, dat schijnt te maken te hebben met een moeilijk opvoedbaar kind, de 2e eigenaar moest ie weg omdat die meneer ging werken volledig en nu moet ie weer weg. Dus wij zouden dan eigenaar nummer 4 worden in 3 jaar.
Het chipnummer wil ze ook nog niet doorgeven.

Al met al vind ik het nogal vreemd.
Aan de andere kant gaat het dan juist wel heel erg kriebelen, zo van... zullen we hem gewoon gaan halen, dan heeft ie tenminste een goed thuis waar hij gewoon blijft.
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 28-11-2010 10:58

vamp schreef:Ik heb bericht terug gehad maar mijn gevoel zit echt niet goed.
Kreeg heel erg het gevoel dat zij niet eerlijk is en zij een beetje geirriteerd raakte van mijn vragen.
Ze wil abs niet kwijt waar de hond vandaan komt. Dat vind ik al erg vreemd.
Ze geeft aan de fokker zelf gebeld te hebben en gevraagd waarom hij bij de eerste eigenaar weg moest, dat schijnt te maken te hebben met een moeilijk opvoedbaar kind, de 2e eigenaar moest ie weg omdat die meneer ging werken volledig en nu moet ie weer weg. Dus wij zouden dan eigenaar nummer 4 worden in 3 jaar.
Het chipnummer wil ze ook nog niet doorgeven.

Al met al vind ik het nogal vreemd.
Aan de andere kant gaat het dan juist wel heel erg kriebelen, zo van... zullen we hem gewoon gaan halen, dan heeft ie tenminste een goed thuis waar hij gewoon blijft.
Zou de eigenaar het 'ambetant' vinden moesten jullie langsgaan ?

Anders zou ik idd gewoon langs gaan, en als je hem wil meenemen laat dan aub papieren tekenen dat jullie hem geadopteerd hebben, om alle heibel er na uit te weg te kunnen gaan.
Afbeelding

Fanny
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-03-2009 01:05

Bericht door Fanny » 28-11-2010 12:30

Klinkt allemaal idd nogal raar.... Ik zou toch ook gewoon maar es langsgaan. Aan de telefoon en in mail geven mensen maar door wat ze zelf willen, maar als je voor hun neus staat en vragen stelt...
Gewoon gaan dus en zoals Voica zegt, als jullie hem zouden meenemen zeker papieren laten tekenen om alle problemen nadien te vermijden.
Afbeelding

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 29-11-2010 07:36

Het lijkt me zo'n bekend verhaal van een eerdere herplaatser :?
Kan ook dat het een algemene reden is geworden :?

Persoonlijk contact is misschien hier ,beter aangewezen zodat de andere eigenaar haar wantrouwen als sneeuw voor de zon, ziet verdwijnen.
Tenslotte wil zij misschien ook het beste voor de hond, 8)

4 eigenaren in 3 jaar tijd :evil: :roll:

vamp
Berichten: 115
Lid geworden op: 20-11-2010 13:07

Bericht door vamp » 29-11-2010 09:08

ja dat zei ik ook hier.... 4 eigenaren in 3 jaar???? Arme hond.

Ik heb gevraagd of we langs mogen komen om hem te zien en met hem te wandelen.
Het is niet naast de deur dus hopelijk werkt het weer nog even mee. We zijn afhankelijk van het weekend en zondag is het 5 december, dus die valt al af, volgende week zondag vieren we de verjaardag van ons meissie, dan zit je al op 28/19 december....
Een hond kan je kopen maar niet het kwispelen van zijn staart.

Plaats reactie