Nieuwe thuis gezocht!!!

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 25-10-2010 20:36

Marleen en Eddy schreef:Ik zelf weet eigenlijk zo goed als niets van de hond. Wij zijn het ook maar via, via te weet gekomen. Wij hebben ondertussen ook met vrienden van ons over dit probleem gesproken en zij gaan donderdag een kijkje nemen en overwegen om de hond eventueel te adopteren. Ik hou jullie op de hoogte.
Prima zo ! hou ons op de hoogte.
Afbeelding

astrid
Berichten: 62
Lid geworden op: 13-07-2010 16:25

Bericht door astrid » 28-10-2010 19:52

Weet iemand de roepnaam van dit teefje?
Groetjes Astrid.

Afbeelding

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 28-10-2010 19:56

astrid schreef:Weet iemand de roepnaam van dit teefje?
Zoals je hier boven kan lezen weet de topicstarter eigenlijk zelf weinig van
dit zwhtje.

Mss eens bellen nr het nummer dat er bij vermeld staat ?
Afbeelding

Marleen en Eddy
Berichten: 128
Lid geworden op: 19-05-2010 17:14

Bericht door Marleen en Eddy » 28-10-2010 22:24

Goed nieuws. Het teefje, Ceyenne genaamd, heeft sinds vandaag een nieuwe thuis. Vrienden van ons hebben haar geadopteerd. Wij zijn er zeker van dat ze hier een goede thuis zal hebben.

astrid
Berichten: 62
Lid geworden op: 13-07-2010 16:25

Bericht door astrid » 28-10-2010 23:36

Marleen en Eddy schreef:Goed nieuws. Het teefje, Ceyenne genaamd, heeft sinds vandaag een nieuwe thuis. Vrienden van ons hebben haar geadopteerd. Wij zijn er zeker van dat ze hier een goede thuis zal hebben.
Ik had al zo'n vermoeden op de 1 of andere manier. Ze heet inderdaad Cheyenne.

Hebben u vrienden ook de papieren erbij gekregen? want dan weet ik zeker dat ze van mijn kennel komt.(ook al is het erg toevallig allemaal als dit niet de Cheyenne zou zijn van onze kennel).

Jammer genoeg heb ik zelf van deze mensen niets gehoordt over het feit dat CHeyenne een nieuw mandje zocht en ben blij te weten waar ze nu is gebleven.

Mochten u vrienden op zoek zijn naar info over Cheyenne kunnen ze altijd met mij mailen en/of de site bezoeken.

Afbeelding
Cheyenne als pup van 7 weken.
Geboren op 15 maart 2007.
Groetjes Astrid.

Afbeelding

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 28-10-2010 23:42

astrid schreef:
Marleen en Eddy schreef:Goed nieuws. Het teefje, Ceyenne genaamd, heeft sinds vandaag een nieuwe thuis. Vrienden van ons hebben haar geadopteerd. Wij zijn er zeker van dat ze hier een goede thuis zal hebben.
Ik had al zo'n vermoeden op de 1 of andere manier. Ze heet inderdaad Cheyenne.

Hebben u vrienden ook de papieren erbij gekregen? want dan weet ik zeker dat ze van mijn kennel komt.(ook al is het erg toevallig allemaal als dit niet de Cheyenne zou zijn van onze kennel).

Jammer genoeg heb ik zelf van deze mensen niets gehoordt over het feit dat CHeyenne een nieuw mandje zocht en ben blij te weten waar ze nu is gebleven.

Mochten u vrienden op zoek zijn naar info over Cheyenne kunnen ze altijd met mij mailen en/of de site bezoeken.

Afbeelding
Cheyenne als pup van 7 weken.
Geboren op 15 maart 2007.
Eerst en vooral heel fijn dat ze een leuke en hopelijke definitieve thuis gekregen heeft !

En daarnaast heel mooi dat de nieuwe mensen zeker contact mogen opnemen met je astrid ! Zo hoort het, alleen jammer dat de eigenaars dan de fokker niet verwittigden want dan had je mss nog meer kunnen betekenen voor deze schat.

Maar eind goed al goed laten we maar zeggen hé.
Afbeelding

gotcha
Berichten: 1258
Lid geworden op: 02-06-2009 15:11

Bericht door gotcha » 29-10-2010 07:49

gotcha schreef:tja,verhuizen doe je niet op èèn dag,dus hadden ze wel eerder met een vraag tot herplaatsen mogen komen.En idd de fokker ook contacteren.
Als je al niet weet vanwaar je hond komt,staat toch in het boekje :roll:
Normaal weet je toch direct van welke fokker je hond komt,dit vind ik maar een twijfelverhaal. :?

Een foto en achtergrond,hoe de hond is qua positieve en negatieve puntjes.Zou al veel helpen natuurlijk. :wink:

Een herplaatserslink op de nederlandse clubwebsite contacteren.
De belgische heeft er geen,zou wel handig zijn :wink:

Een twijfelverhaal zoals ik dacht. en dan nog zeggen anders moet zij naar een asiel. :shock:
Als je al niet eerlijk bent over de gegevens van je hond :roll:

Marleen en Eddy
Berichten: 128
Lid geworden op: 19-05-2010 17:14

Bericht door Marleen en Eddy » 29-10-2010 09:08

Ik ben gisteren mee geweest om Cheyenne op te halen en heb de papieren gezien. Ze komt inderdaad van bij u Astrid. Ik zal zeker aan de nieuwe eigenaars doorgeven dat ze altijd kunnen contact opnemen met jou. Het is inderdaad spijtig dat de vorige eigenaar niet de moeite heeft gedaan om eens even met jou contact op te nemen. Maar eind goed al goed. Ze heeft een goede nieuwe thuis. Ik heb vanmorgen al contact gehad en ze heeft een hele goede nacht gehad. Een paar keer gepiept maar dat was alles. Vandaag gaan ze er ook direct mee naar de dierenarts want ze was wel niet meer in orde met al de inentingen. En wat ze vandaag ook dringend nodig heeft is een goede borstelbeurt. Nu nog vriendje worden met ons witje (Jethro).

astrid
Berichten: 62
Lid geworden op: 13-07-2010 16:25

Bericht door astrid » 29-10-2010 17:23

Ben zeker blij dat Cheyenne een nieuw mandje heeft gevonden en vind het ook fijn dat ik nu weer eens op de hoogte ben van dit meisje.

Inderdaad eind goed al goed en daar gaat het tenslotte om want nu weet ik waar ze gebleven is en is ze niet in het asiel beland wat eigenlijk niet eens had gehoeven als ze kontakt hadden opgenomen want ik had haar zo opgehaald om mee naar huis te nemen.
Groetjes Astrid.

Afbeelding

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

Bericht door Tanja » 29-10-2010 17:58

das leuk om te weten dat ze geplaatst is
Afbeelding
Groetjes Tanja

Plaats reactie