ZWH REU in dieren bescherming van Sint niklaas

Plaats reactie
Gast

ZWH REU in dieren bescherming van Sint niklaas

Bericht door Gast » 25-04-2009 20:06

Weer er een dat ik dit moet aankondigen. Maar daarvoor zijn we hier om er een oplossing voor te zoeken.

Witte herder reu ( stokharig) van iets meer dan een jaar zoekt een nieuwe thuis. Reden van adoptie is wegens hij niet overeen komt met een andere reu. Een beetje heropvoeding is voor deze jonge man wel nodig.

Deze reu zoekt voor derde maal al een nieuwe thuis. Erg dat dit zo veel moet gebeuren maar helaas heeft niet iedere hond het geluk een liefdevolle thuis te krijgen.

MOCHT IEMAND EEN THUIS KUNNEN BIEDEN DENK AAN HEM. LIEFT IEMAND DIE GEEN ANDERE DIEREN HEEFT EN EEN CONSIQUENTE OPVOEDING KAN BIEDEN.

Ik hoop al voor hem dat we een thuis kunnen vinden.

MVG Serge

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 25-04-2009 20:08

Hey Serge,

Leuk dat je hem hier zet !!

Maar kan je toevallig meer gegevens van hem te weken komen en eventueel de link naar het asiel ?

groetjes.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2009 20:59

Voica schreef:Hey Serge,

Leuk dat je hem hier zet !!

Maar kan je toevallig meer gegevens van hem te weken komen en eventueel de link naar het asiel ?

groetjes.
Maandag heb ik een afspraak met de dierenbescherming.
Dan kan ik meer laten weten Jennifer

Het is een kortharige reu die gefokt is door Tamara en Jan.
Dan heeft gifke met franky op netlog hem gehad.
Door ze continu in een hangde met een andere reu moest deze jonge snel weg. Zo is hij in de dierenbescherming geplaatst. ik heb hem bij mij nog willen nemen om dan een thuis te zoeken voor hem maar hellaas zit hij al in de dieren bescherming en was ik te laat

gifke
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-04-2009 10:15

Re: ZWH REU in dieren bescherming van Sint niklaas

Bericht door gifke » 29-04-2009 13:06

speciallobo schreef:Weer er een dat ik dit moet aankondigen. Maar daarvoor zijn we hier om er een oplossing voor te zoeken.

Witte herder reu ( stokharig) van iets meer dan een jaar zoekt een nieuwe thuis. Reden van adoptie is wegens hij niet overeen komt met een andere reu. Een beetje heropvoeding is voor deze jonge man wel nodig.

Deze reu zoekt voor derde maal al een nieuwe thuis. Erg dat dit zo veel moet gebeuren maar helaas heeft niet iedere hond het geluk een liefdevolle thuis te krijgen.

MOCHT IEMAND EEN THUIS KUNNEN BIEDEN DENK AAN HEM. LIEFT IEMAND DIE GEEN ANDERE DIEREN HEEFT EN EEN CONSIQUENTE OPVOEDING KAN BIEDEN.

Ik hoop al voor hem dat we een thuis kunnen vinden.

MVG Serge
wil hier toch wel even rechtzetten dat atlo bij franky alle liefde en aandacht kreeg die hij nodig had
we konden hem gewoon nie houden doordat ze tot bloedens toe vochten
en wij laten de honden nie elkander pijnigen of verwonden
das voor niks nodig
want elk op zich zijn het prachtbeesten


groetjes gifke

jchristens
Berichten: 29
Lid geworden op: 16-02-2009 19:26

Bericht door jchristens » 29-04-2009 16:13

hopelijk vinden ze iemand, succes!

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Re: ZWH REU in dieren bescherming van Sint niklaas

Bericht door Voica » 29-04-2009 20:44

gifke schreef:
speciallobo schreef:Weer er een dat ik dit moet aankondigen. Maar daarvoor zijn we hier om er een oplossing voor te zoeken.

Witte herder reu ( stokharig) van iets meer dan een jaar zoekt een nieuwe thuis. Reden van adoptie is wegens hij niet overeen komt met een andere reu. Een beetje heropvoeding is voor deze jonge man wel nodig.

Deze reu zoekt voor derde maal al een nieuwe thuis. Erg dat dit zo veel moet gebeuren maar helaas heeft niet iedere hond het geluk een liefdevolle thuis te krijgen.

MOCHT IEMAND EEN THUIS KUNNEN BIEDEN DENK AAN HEM. LIEFT IEMAND DIE GEEN ANDERE DIEREN HEEFT EN EEN CONSIQUENTE OPVOEDING KAN BIEDEN.

Ik hoop al voor hem dat we een thuis kunnen vinden.

MVG Serge
wil hier toch wel even rechtzetten dat atlo bij franky alle liefde en aandacht kreeg die hij nodig had
we konden hem gewoon nie houden doordat ze tot bloedens toe vochten
en wij laten de honden nie elkander pijnigen of verwonden
das voor niks nodig
want elk op zich zijn het prachtbeesten


groetjes gifke
Leuk dat je hier even langs komt !

Ik denk tot nu toe , niemand een verkeerd woord zei over de persoon vanwaar de hond komt...

moest dit zo zijn mag je mij altijd verwittigen, dan doen we er wel iets aan.

groetjes

En hopelijk vind ie snel een warme mand.
Afbeelding

gifke
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-04-2009 10:15

Bericht door gifke » 30-04-2009 21:06

jchristens schreef:hopelijk vinden ze iemand, succes!
atlo heeft ondertussen al een warm nest gevonden
en waar er geen andere dieren zijn
nu zal hij tot zijn recht kunnen komen
ik wens de mensen veel plezier met atlo toe

grts gifke

Tanja
Berichten: 604
Lid geworden op: 09-12-2008 22:13

Bericht door Tanja » 02-05-2009 19:36

wat goed dat hij een nieuwe thuis heeft gevonden :D :D
Afbeelding
Groetjes Tanja

Voica
Site Admin
Berichten: 1232
Lid geworden op: 09-12-2008 08:04

Bericht door Voica » 02-05-2009 19:43

Super goed nieuws dus !!!
Afbeelding

Plaats reactie